جزییات برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی سنگاپور (IDEM)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی سنگاپور (IDEM) در تاریخ ۲۴ الی ۲۶ فروردین ماه در مرکز همایش های بین المللی سانتک سنگاپور برگزار می شود.

جزییات برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی سنگاپور (IDEM)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی سنگاپور (IDEM) از 24 الی 26 فروردین 1397 در شهر سنگاپور کشور سنگاپور برگزار می گردد. نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی سنگاپور (IDEM) از اولین دوره برگزاری خود در سال 2000 بسیار توسعه یافته و امروز یکی از پیشروترین رویدادهای مربوط به دندانپزشکی در منطقه به شمار می آید. در این نمایشگاه شما با مدیران و شرکت های کلیدی ملاقات خواهید کرد و روابط تجاری خود را با مشتریان و شرکای تجاری خود تقویت خواهید کرد و می توانید از پتانسیل در حال رشد بازار صنعت دندانپزشکی در آسیا و اقیانوسیه آگاهی یابید. این نمایشگاه همچنان طبق معمول نخستین دوره برگزاری خود در سال 2000، بهترین تمرین های بالینی دندانپزشکی، فنون مبتکرانه و جدید و بیومتریال(زیست ماده های) نو ظهور را ارائه می کند و آنها را به بحث و گفت و گو میان متخصصان جهانی در بخش های عملی، آموزشی و تحقیقاتی می گذارد. نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی سنگاپور بیش از 7.800 تاجر در بخش دندانپزشکی،متخصص، تکنسین، و متخصص بهداشت را از 61 کشور گرد هم می آورد و در رویدادی 4 روزه جدیدترین ابداعات همه بخش های دندانپزشکی را در آن به معرض نمایش می گذارد. مرکز نمایشگاهی کلن این نمایشگاه را با مفهوم موفق " نمایشگاه تخصصی دندان" برگزار می کند که در کنار آن کنفرانسی حرفه ای در این حوزه نیز برگزار خواهد شد.

    چرا باید در نمایشگاه دندانپزشکی سنگاپور 2017 شرکت کنیم؟

    دیدار با بیش از 8.000 بازدیدکننده از 91 کشور دنیا در سال 2018. با ترکیبی از نمایشگاه تجاری و قدرتمند در سطح جهانی و کنفرانس تخصصی علمی، این رویداد قطعاً فعالان حرفه ای حوزه دندانپزشکی را در تمامی سطوح به خود جذب خواهد کرد.
    در فرصتی مغتنم و در حال رشد حوزه دندانپزشکی آسیا و اقیانوسیه شما نیز سهیم باشید. با ظهور بازارهای آسیایی در کلاس کاری متوسط ، که قادر به پرداخت هزینه مراقبت های بهداشتی بهتر هستند، بازار دندان آسیا و اقیانوس آرام نیز همجنان با سرعت در حال رشد و توسعه است.
    با مدیران و افراد با نفوذ این بازار تعامل کنید. 55% شرکت کنندگان در نظر سنجی در آخرین دوره از برگزاری این نمایشگاه سنگاپور را بسیار تاثیر گذار خوانده اند و یا تصمیم نهایی در جهت خرید تجهیزات و خدمات گرفته اند.

    بازدیدکنندگان نمایشگاه وسایل دندانپزشکی سنگاپور 2017؟:

    دندانپزشک/ دندانپزشک متخصص حرفه ای
    تولید کننده یا تاجران بخش دندانپزشکی
    متخصص بهداشت دندان
    پرستار دندانپزشکی / کارکنان پشتیبانی دندانپزشکی
    کارکنان دانشگاهی دندانپزشکی/ دانشجو
    داروخانه / فروش دارو
    مطبوعات/ رسانه

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.idem-singapore.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت