برگزاری جزییات نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا) در تاریخ ۲۲ الی ۲۵۸ آبان ماه در نمایشگاه دوسلدورف برگزار می شود.

برگزاری جزییات نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا) از 22 الی 25 آبان 1396 در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا) بزرگترین رویداد جهان برای بخش پزشکی به شمار می آید. این نمایشگاه با بیش از 40 سال سابقه در تقویم همه افراد فعال در این صنعت ثبت شده و مکانی است که متخصصان بخش پزشکی با هم دیدار می کنند. نمایشگاه مدیکا همچنان به مسیر بین المللی خود ادامه می دهد و امسال با تنوع منحصر به فردی از نوآوری ها در سطح جهانی برگزار خواهد شد. در آخرین دوره حدود 5000 غرفه دار از 67 کشور محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه دادند. در این دوره نیز برگزارکنندگان این رویداد در انتظار استقبال از شما به عنوان بازدیدکننده تجاری یا غرفه دار برای بازار جهانی فناوری پزشکی و محصولات مرتبط با آن، در مرکز نمایشگاهی دوسلدورف هستند.

    موضوعات نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (Medica 2017):


    الکتروپزشکی / فناوری پزشکی

    در اینجا شما می توانید طیف کامل فناوری پزشکی و الکتروپزشکی را در کنار تجهیزات جراحی، مبلمان پزشکی و لوازم خاص برای بیمارستان ها پیدا کنید. همچنین می توانید از مرور بازار برای اطلاعات خاص و بحث ها استفاده نمایید.

    فناوری ارتباطات و اطلاعات

    این سالن کل فناوری اطلاعات پزشکی شامل جنبه های مهم رابط در یک شیوه بین رشته ای را به نمایش می گذارد. شما می توانید طیف کاملی از نوآوری ها در جمع آوری داده و شبکه سازی را در کنار موضوعات مهمی چون eHealth، mHealth، pHealth بیابید. قطعا پیدا کردن راهی مشابه با چنین کیفیتی در مکان های دیگر دشوار خواهد بود.

    تجهیزات فیزیوتراپی و ارتوپدی

    این بخش شما را با مجموعه کاملی از محصولات، تجهیزات و نرم افزارهای فیزیوتراپی آشنا می سازد. شما می توانید تعداد بی شماری نماینده از حوزه های اعضای مصنوعی نوآورانه و پیشرفته ترین فناوری ها در این حوزه ها را بیابید. از این فرصت بی نظیر به بهترین شکل استفاده کنید!

    تجهیزات آزمایشگاه و تشخیص بیماری

    عملکرد آزمایشگاه ها و طیف کامل فناوری تحلیل بالینی مهمترین موضوعات این بخش هستند. در اینجا کارفرمایان و تصمیم گیرندگان به یکی از بزرگترین بازارهای جهانی فناوری آزمایشگاهی و تشخیص بیماری دسترسی خواهند داشت. شما در هیچ جای دیگر چین چشم انداز جامعی را نخواهید یافت.


    گروه های بازدیدکنندگان نمایشگاه تجهیزات پزشکی Medica 2017 دوسلدورف:

    پزشکان عمومی پزشکان بیمارستان مدیران بیمارستان پرستاران بیمارستان مدیران فنی بیمارستان مدیران آزمایشگاه تجارت پزشکی صنعت پزشکی دستیاران پزشکی (بیمارستان، جراحی، آزمایشگاه) واحد هزینه

    خوب است بدانید:

    97 درصد از غرفه داران ابراز رضایت شدید از کسب و کار حاصل از شرکت در نمایشگاه کرده اند.

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.medica-tradefair.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت