جزییات برگزاری نمایشگاه پلاستیک قزاقستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه پلاستیک قزاقستان در تاریخ ۱ الی ۳ اذر ماه در نمایشگاه آتاکند برگزار می شود.

جزییات برگزاری نمایشگاه پلاستیک قزاقستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نم نمایشگاه پلاستیک قزاقستان از 01 الی 03 آذر 1396 در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می گردد. نمایشگاه پلاستیک قزاقستان موثر ترین راه برای ورود به بازار کشورهای آسیای مرکزی و به کارگیری ابزارهای جامع بازاریابی است ، همچنین مرکز برای گردهمایی فعالان حرفه ای صنایع پلاستیک و شیمیایی.پس اگر خواهان تقویت تصویر شرکت و برند خود در بازار کشورهای آسیای مرکزی،یافتن شرکاء تجاری جدید، نمایش و ارائه آخرین محصولات و خدمات خود به مخاطبان هدف، حضور مداوم در بازار،دسترسی به تجربیات شرکت های معتبر در آسیای مرکزی هستید ؛ نمایشگاه پلاستیک قزاقستان بهترین مکان برای شما خواهد بود. این نمایشگاه به ارائه و پوشش تمامی جنبه های صنایع پلاستیک و پتروشیمی نظیر  مواد اولیه، موادشیمیایی جانبی،فناوری و ماشین آلات بسته بندی ، تجهیزات و خدمات،ماشین آلات و تجهیزات فراوری و بازیافت و... خواهد پرداخت.مشارکت در این نمایشگاه فرصتی استثنایی را در فراهم خواهد آورد تا به گسترش روابط تجاری خود بپردازید، با مشتریان فعلی و آینده خود از نزدیک ملاقات نمایید و فرصتهای تجاری بیشماردیگری را نیز کسب نمایید، پس این رویداد را از دست ندهید.

    گروه کالای نمایشگاه پلاستیک قزاقستان:

    مواد اولیه،مواد شیمیایی و جانبی، فناوری ها و ماشین آلات بسته بندی پلاستیکی،تجهیزات و خدمات،ماشین آلات و تجهیزات فرآوری و بازیافت،ماشین آلات و نیروگاه ها ،ماشین آلات استفاده شده پس از پردازش مواد،ماشین آلات و خطوط اتمام فرآیند، دکوراسیون،چاپ و بچسب،ماشین های دوخت،قالب ها و پرس، تجهیزات کمکی،تجهیزات اندازه گیری، کنترل و آزمایش، قطعات و مطعلقات،محصولات نیمه ساخته، قطعات تکنیکی و پلاستیک های تقویت شده،محصولات نهایی پلاستیکی،خدمات، انجمن ها و سازمان های توسعه تجارت،مجلات و نشریات مرتبط.


    مزایای مشارکت در نمایشگاه لاستیک و پلاستیک 2017 قزاقستان:

    هدف از برگزاری این نمایشگاه چند منظوره ایجاد یک مکان جهانی برای فعالان حرفه ای حوزه های مرتبط با صنایع دربرگرفته شده در نمایشگاه است.پس اگردر جستجوی یافتن شرکای تجاری جدید،خریداران عمده ای،کسب سهم قابل توجهی از بازار کشور های آسیای مرکزی،تحلیل بازار و ارائه محصولات جدید خود هستید ؛مشارکت در این نمایشگاه بهترین راه برای دستیابی به این اهداف است. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر از آخرین پیشرفت ها و فناوری ها و یا همکاری های طولانی مدت و سودمند با شرکای محلی ومنطقه ای هستید مشارکت در این نمایشگاه معتبر را از دست ندهید.


    مشارکت کنندگان نمایشگاه پلاستیک قزاقستان:

    شرکت های معتبری از بیش از 15 کشور نظیر بلاروس،بلغارستان،جمهوری چک،انگلستان،فرانسه،آلمان،یونان،هند، ایتالیا، قزاقستان،کره،لهستان،روسیه،اسپانیا،تایوان،ترکیه اکراین و.... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس http://www.plastworld.kz/ مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت