حضور ۱۰ فناوری قابل‌ فروش از دانشگاه بوعلی در نمایشگاه فن‌ بازار تهران

عصر نمایشگاه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به حضور ۱۰ فناوری قابل‌ فروش از دانشگاه بوعلی‌سینا در نمایشگاه کشوری فن‌ بازار تهران در هفته پژوهش کشوری امسال، این اتفاق را در سال‌های اخیر بی‌سابقه دانست و عنوان کرد: این موضوع نشانگر رشد علمی و نگاه پژوهش محور این دانشگاه است.

حضور ۱۰ فناوری قابل‌ فروش از دانشگاه بوعلی در نمایشگاه فن‌ بازار تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، دکتر حسن ختن‌لو با اشاه به اینکه برنامه‌های هفته پژوهش در تمام استان‌ها یک هفته زودتر از هفته پژوهش کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون 6 جلسه منسجم و متمرکز با حضور اعضای ستاد استانی برای برگزاری برنامه‌های این هفته تشکیل شده است.

    وی با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی نیز با تشکیل جلسات متعدد برنامه‌های خود را مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار داده‌اند، ادامه داد: کمیته‌های تخصصی ستاد استانی شامل 8 کمیته در عناوین علمی، اجرایی، تجلیل از پژوهشگران برتر ادارات و سازمان‌ها، تجلیل از دانش آموزان برتر پژوهشگر و ... است.

    ختن‌لو با اشاره به اینکه همزمان با هفته پژوهش از 58 پژوهشگر برتر استان همدان تجلیل می‌شود، تصریح کرد: 32 نفر به‌عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، 10 نفر به‌عنوان فناوران و ایده‌های برتر، 10 نفر به‌عنوان پژوهشگران برتر ادارات و سازمان‌ها و 6 نفر نیز به‌عنوان دانش آموزان برتر پژوهشگر انتخاب شده‌اند و در مراسمی از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

    وی با اشاره به برپایی نمایشگاه محصولات پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها در یک سال اخیر عنوان کرد: این نمایشگاه از 14 تا 18 آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا می‌شود.

    وی با بیان اینکه در هفته پژوهش امسال نگاه به دانش‌آموزان پررنگ‌تر شده و بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه استانی به آموزش‌وپرورش اختصاص داده ‌شده است، خاطرنشان کرد: در این هفته یک روز به‌عنوان روز «درب‌های باز دانشگاه» برای حضور دانش آموزان در دانشگاه درنظر گرفته‌ شده تا بتوانیم بیش از پیش آن‌ها را با مفهوم پژوهش و خلق ایده برای فناوری آشنا کنیم همچنین برای تقدیر ویژه از 120 دانش‌آموز برتر استان مراسمی خواهیم داشت.

    ختن‌لو ویژه ستاد استانی هفته پژوهش به حوزه‌های علمیه را از برنامه‌های امسال این ستاد دانست و گفت: امسال در بین پژوهشگران برتر یک نفر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه برادران و یک نفر از حوزه‌های علمیه خواهران به‌عنوان پژوهشگران برتر حوزه معرفی می‌شوند و علاوه بر این در روز «وحدت حوزه و دانشگاه» هیات‌ رئیسه دانشگاه‌های استان با حضور در حوزه علمیه همدان ضمن بازدید، جلسه مشترکی با اهالی حوزه‌های علمیه خواهند داشت.

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا، ارائه پوسترهای پژوهشی توسط دانشجویان کارشناسی‌ ارشد و دکتری دانشگاه بوعلی‌سینا در دانشکده‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت