اعلام زمان برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فراورده های گوشتی حلال تهران

عصر نمایشگاه- دومین دوره نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال که تنها نمایشگاه تخصصی صنعت پروتئینی درخاورمیانه است، فردا با حضور مقامات وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

اعلام زمان برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فراورده های گوشتی حلال تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایلنا ,در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و چهارده کشور مناطق مختلف جهان گردهم می آیند و جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات، ماشین آلات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

    در دومین نمایشگاه بین المللی گوشت و فرآوردهای گوشتی حلال بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای هلند، نیوزلند، پرتغال، فرانسه، بلغارستان، استرالیا، بلژیک، لبنان، آذربایجان، افغانستان، آلمان، ترکیه و آرژانتین حضور و مشارکت دارند.

    این نمایشگاه دارای سه بخش اصلی و شامل زنجیره تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروشِ انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی، ذبح، تولید، بسته‌بندی، تاسیسات، اتوماسیون، فناوری، انجماد، انبارداری، حمل و نقل، کنترل کیفیت، بهداشت محیط کار، تجهیزات فروش و محصولات خام و فرآوری شده است.

    اصلی‌ترین هدف این  نمایشگاه تامین نیاز کشورهای مسلمان به محصولات حلال به ویژه در منطقه خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی با جمعیتی نزدیک به 450 میلیون نفر می‌باشد. 

    برنامه همتایابی تجاری از برنامه های جانبی این نمایشگاه که این برنامه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که با غرفه‌گذاران مدنظرشان قرار ملاقات ترتیب دهند. بازدیدکنندگان می‌توانند با جستجوی نام شرکت و یا گروه محصولات مدنظرشان، شرکت‌های مرتبط را یافته و برای آن‌ها درخواست قرار ملاقات ارسال نمایند. برگزاری 15 کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی و علمی هم از دیگر برنامه های دومین نمایشگاه بین المللی گوشت و فرآوردهای گوشتی حلال است.

    آقای مهبد رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین ¬المللی گوشت، فرآوردهای گوشتی و پروتینی حلال و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه محل تلاقی صنعت و محصولات شامل انواع ماشین‌آلات، تجهیزات، تکنولوژی و اتوماسیون و تمامی محصولات پروتئینی خام و فرآوری شده با تاکید بر حلال بودن آنها می باشد.

    وی افزود: دومین نمایشگاه بین ¬المللی گوشت، فرآوردهای گوشتی و پروتینی حلال و صنایع وابسته به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی محصولات پروتئینی حلال در جهان و همچنین تنها نمایشگاه صنعت گوشت خاورمیانه، فرصتی ایده‌آل به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این صنعت می‌دهد تا بتوانند حضوری قوی در بازارهای تحت پوشش داشته باشند.

    مهبد با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف این دوره از نمایشگاه تامین نیاز کشورهای مسلمان به محصولات حلال به ویژه در منطقه خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی با جمعیتی نزدیک به 450 میلیون نفر است، گفت: بسترسازی مناسب برای ترغیب سرمایه¬گذاران خارجی در صنایع پروتئینی کشور، جذب فناوری و دانش فنی و ماشین‌آلات نوین برای بروز کردن کارخانجات فعلی و نیز کمک به گسترش بازارهای صادراتی برای تولیدکنندگان محصولات ایرانی دیگر اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین ¬المللی گوشت، فرآوردهای گوشتی و پروتینی حلال و صنایع وابسته است.

    گستره تجارت صنعت حلال در دنیا 3700 میلیارد دلار است و گردش مالی تجارت محصولات غذایی حلال را در سال 2015 در حدود بیش از 900 میلیارد دلار اعلام شده است.

    ارزش بازار صنعت حلال درجهان حدود چهار تریلیون دلار برآورد شده که این میزان مدام در حال افزایش است.، جمعیت حدود 2 میلیارد نفری مسلمانان در بیش از 100 کشور زندگی می کنند، اما با این وجود بیش از 80 درصد محصولات حلال در کشورهای غیرمسلمان تولید می شود لذا به نظر می رسد برگزاری نمایشگاه هایی همچون دومین نمایشگاه بین ¬المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته تهران می تواند زمینه ساز تقویت و توسعه تجارت این حوزه در کشورهای مسلمان باشد.

    دومین نمایشگاه بین ¬المللی گوشت، فرآوردهای گوشتی و پروتینی حلال و صنایع وابسته از فردا تا 25 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت