جزییات برگزاری اولین نمایشگاه شهر آینده ایران

عصر نمایشگاه- سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر آینده ایران را برگزار می‌کند.

جزییات برگزاری اولین نمایشگاه شهر آینده ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش، اصغر رضانژاد؛ دبیر سازمان نصر تهران با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر آینده ایران فرصتی برای ارائه دستاوردها و توانمندیهای داخلی و خارجی در زمینه زندگی نوین شهری است.

    وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری نخستین نمایشگاه شهر آینده ایران ادامه داد: این نمایشگاه بین‌المللی قرار است 24 الی 27 بهمن ماه جاری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شهرداری تهران به عنوان مدرن‌ترین مرکز نمایشگاهی کشور برگزار شود.

    او درباره اهمیت و کیفیت مکان برگزاری این نمایشگاه گفت: مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب به عنوان نمادی از خدمات نوین نمایشگاهی در شهرهای آینده ایران به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است؛ این مجتمع در فضایی به دور از ترافیک روزمره تهران، قادر است متناسب با استانداردهای بین‌المللی شرایط برای حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان را فراهم کند.

    دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به ضرورت شکل‌گیری نخستین نمایشگاه شهر آینده ایران گفت: براساس سالنامه آماری 1395 کشور ایران با داشتن هزار و 245 شهر و هشت کلانشهر و اقتصادی متمرکز بر مراکز شهری یکی از کشورهای در حال توسعه در این بخش است؛

    روند شهرنشینی در ایران به گونه‌ای است که انتظار می‌رود تا سال 1430 به حدود 85 درصد برسد. رضانژاد ابراز کرد: رشد جمعیت شهرنشین در کشورمان به موازات نبود زیرساختها و امکانات لازم باعث شده مشکلات و معضلات شهری همچنان موجب کاهش رضایتمندی شهروندان شود.

    دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با تأکید بر جایگاه این نمایشگاه به منظور ترسیم آینده شهری در ایران گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر آینده ایران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب می‌تواند فرصتی بی‌بدیل برای ترسیم چشم‌انداز شهرهای نوین در کشورمان باشد.

    او درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: موضوعاتی همچون معرفی توان داخلی به عنوان قطب اصلی تحول و نوآوری در منطقه و ارائه دستاوردهای ملی در کلیه زمینه‌های زندگی شهری و رفع خلأها، شناسایی قابلیتهای بخش فناوری و تولید داخل به منظور رسیدن به الگوی زندگی شهری آینده اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

    وی درباره مشخصات این نمایشگاه گفت: نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی شهر آینده ایران در مساحتی حدود هشت هزار متر مربع برگزار خواهد شد؛ این نمایشگاه قرار است در گروه‌های اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل‌ونقل نوین و کنترل ترافیک هوشمند، تجارت الکترونیکی و فناوریهای نوین ساختمان برگزار شود.

    به گفته رضانژاد، مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه، شهرداران و مقامات شهری کشورهای منطقه، رایزنان بازگانی و تجاری کشورهای مختلف در ایران، شهرداران و نمایندگان شوراهای اسلامی کلان شهرها، مقامات ارشد دولتی و اجرایی استانها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های مشاور و پیمانکار هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت