نمایشگاه بین المللی "آرتی جیانای" ایتالیا فرصتی برای معرفی محصولات کشاورزی زنجان

عصر نمایشگاه- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نمایشگاه بین المللی "آرتی جیانای" ایتالیا را فرصتی مناسب برای معرفی محصولات کشاورزی استان عنوان کرد.

نمایشگاه بین المللی "آرتی جیانای" ایتالیا فرصتی برای معرفی محصولات کشاورزی زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ؛راه اندازی و توسعه واحدهای فرآوری و بسته بندی مطابق با استاندارد‌های جهانی، حضور در نمایشگاه های بین المللی برای معرفی محصولات تولیدی و تشکیل شرکت های بازرگانی تخصصی کشاورزی را از جمله راهکارهای افزایش صادرات محصولات کشاورزی تولیدی استان زنجان برشمرد

    وی افزود: در حال حاضر یک واحد سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی در استان راه اندازی شده ولی این واحد جوابگوی ظرفیت موجود در استان نبوده و نیازمند سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه است.

    جعفری با بیان اینکه استان زنجان در تولید انواع محصولات زراعی و باغی به لحاظ سطح و تولید جایگاه بالایی در سطح کشور داشته و یکی از استان های مهم تولید کننده انواع محصولات کشاورزی به شمار می رود،  افزود: ظرفیت موجود در استان فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در ایجاد واحدهای فرآوری و بسته بندی فراهم کرده است، لذا از علاقه مندان برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دعوت می شود تا با مطالعه ظرفیت های استان و سرمایه گذاری های مناسب در بازار محصولات کشاورزی، از ارزش افزوده بخش برخوردار شوند.

    جعفری از تشکیل چهار شرکت بازرگانی تخصصی کشاورزی در این استان خبر داد و افزود: پیگیری های لازم برای افزایش تعداد این شرکت ها در استان در حال انجام است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره نمایشگاه مواد غذایی، صنایع دستی و پوشاک از 11 تا 19 آذر ماه امسال در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد، ادامه داد: اتاق بازرگانی استان زنجان در قالب ایجاد یک پاویون در این نمایشگاه به نمایندگی از اتاق های کشور زمینه حضور مناسب تولید کنندگان و تجار کشور را فراهم کرده است.

    جعفری نمایشگاه آرتی جیانای ایتالیا را فرصت بسیار خوبی برای تولید کنندگان به منظور معرفی محصولات تولیدی خود و مطالعه راه های نفوذ، حضور و توسعه بازارهای خارجی دانست و خاطرنشان کرد: تجار و تولید کنندگان زنجانی برای حضور در این نمایشگاه از تخفیفات و تسهیلات مناسب بهره مند خواهند شد.

    مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت