جزییات برگزاری نمایشگاه فناوری مالزی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فناوری مالزی در تاریخ ۳ الی ۵ اسفند ماه در مرکز همایش های کوالالامپور برگزار می شود.

جزییات برگزاری نمایشگاه فناوری مالزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه فناوری مالزی از 03 الی 05 اسفند 1396 در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار می گردد. نمایشگاه فناوری مالزی یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که از آخرین و مهمترین فناوری های روز دنیا در زمینه های محصولات و خدمات پرده برداری می نماید. از زمان آغاز به کار این نمایشگاه در سال 1379، همواره این نمایشگاه در تلاش بوده است تا در به نمایش گذاشتن اختراعات و نوآوری ها، پیشتاز منطقه باشد. این رویداد، سالیانه بیش از 500 زمینه ی فناوری را در اختیار بازدید کنندگان تجاری، مخترعان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان قرار می دهد تا بدینوسیله سبب پیشرفت تجارت شود. با سپری شدن سال ها و نزدیک شدن به سال 2020، کشور مالزی برای پیشرفت و تثبیت جایگاه خود در بازارهای بین المللی، به شدت نیازمند فناوری ها و دانش صنعتی است. این نمایشگاه متعهد شده که برای پیشرفت نوآوری و فناوری نقش کاتالیزگری ارزشمندی را ایفا نماید که از مخترعان حمایت می کند. همچنین این نمایشگاه بستر مناسبی را برای مخترعان فراهم می آورد تا بتوانند ایده های خود را در این صنعت و در مالزی، آسیا و حتی سراسر جهان به نمایش بگذارند و شناخته شوند. همزمان با برگزاری این نمایشگاه، مسابقاتی در زمینه ی نوآوری و اختراع برگزار خواهد شد که به برندگان جوایزی ارزشمند اعطا میشود. پیروزی در این مسابقات نه تنها سبب شهرت برندگان میشود بلکه فرصت های شغلی مناسبی را برای آنها فراهم می آورد.

    چرا باید در نمایشگاه تکنولوژی ها و فناوری های روز مالزی در سال 2018 شرکت کنیم ؟


    این نمایشگاه محیطی مناسب برای نمایش گذاشتن آخرین اختراعات و نوآوری ها فراهم می آورد و زمینه ساز فرصت های شغلی سودمند برای آخرین محصولات و راه حل های فناوری می باشد. این نمایشگاه جدیدترین اختراعات و نوآوری را توسط دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، مخترعان فردی و شرکت های آسیایی و اروپایی به نمایش میگذارد. این نمایشگاه بستر بسیار مناسبی را برای مؤسسات تحقیقاتی فراهم می آورد تا بتوانند آخرین نوآوری های خود را به نمایش بگذارند و با دیگر شرکت کنندگان رقابت نمایند. حضور بیش از 10،000 بازدیدکننده در این نمایشگاه سبب مجذوب شدن مخترعان و مؤسسات بسیاری شده است.

    غرفه داران با حضور در این نمایشگاه میتوانند با روشهای متفاوت امتیاز کسب نمایند و در بازارهای جهانی نقش خود را ایفا کنند و از فرصت های شغلی ایجاد شده بهره ببرند و جایگاه و شغل خود را ارتقا دهند. همچنین غرفه داران با حضور در این نمایشگاه میتوانند با سرمایه گذاران بالقوه ای که به دنبال طرح ها و محصولات جدید هستند همکاری به عمل آورند و یا حتی با ارائه ی طرح ها، اختراعات و نوآوری ها حضور خود را در بازارهای جهانی اعلام نمایند.

    محققان بر این باورند که غرفه داران با حضور در این نمایشگاه میتوانند از نیازهای بازار آگاه شوند و از مطالب ارائه شده در این نمایشگاه بهره جویند تا در سالهای آتی حضور مفیدتری در بین رقیبان خود داشته باشند. غرفه های محصولات بر اساس حمل و نقل هوایی و هوا فضا، طرح های معماری، مواد معماری، خودرو، ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات صوتی و تصویری، بیوتکنولوژی در مواد غذایی، بهداشت، محصولات کشاورزی، ساختمان و مصالح ساختمانی، محصولات خانگی الکتریکی، مبلمان، مدیریت داده ها و سیستم های ذخیره سازی، لوازم جانبی مد، لباس ورزشی، تجهیزات صنعتی / پزشکی تفکیک شده و به بازدیدکنندگان ارائه می شوند.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.mte.org.my مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت