برگزاری نمایشگاه راه آهن آسیا - اقیانوسیه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه راه آهن آسیا - اقیانوسیه از تاریخ ۲۹ اسفند ماه الی ۰۱ فروردین ماه در مرکز همایش و نمایشگاه هنگ کنگ (HKCEC) برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه راه آهن آسیا - اقیانوسیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»,نمایشگاه راه آهن آسیا - اقیانوسیه از 29 اسفند 1396 الی 01 فروردین 1397 در شهر هنگ کنگ کشور هنگ کنگ برگزار می گردد. نمایشگاه راه آهن آسیا - اقیانوسیه به عنوان رویداد پیشرو در راه آهن آسیا، یکی از بهترین جایگاه هایی است که در آن عاملان، مقامات دولتی، مشاوران پیشرو بین المللی و فروشندگان می توانند در مورد فرصت های پیشرفت، استراتژی سرمایه گذاری های جدید و خدمات نوآوری به بحث بنشینند. این رویداد با جمع آوری بیش از 500 عامل تصمیم گیرنده، بستری کلیدی برای دست اندرکاران این صنعت جهت تبادل نظر راجع به مترو، ریل، سرعت بالا، و بخش های قطار شهری و مونوریل است. این رویداد شامل یک کنفرانس و یک نمایشگاه کامل است. طیف گسترده ای از محصولات و فن آوری های راه آهن به همراه سمینار های مناسب در نمایشگاه راه آهن آسیا و اقیانوسیه، نمایش فنی کاملی را فراهم می کند. این کنفرانس موضوعاتی همچون شبکه ریلی آسیا را پوشش می دهد. صاحبان صنایع با چالش هایی همچون ارائه پروژه های جدید و توسعه فعالیت های پایدار و کارآمد مواجه شده هستند. عاملان و متخصصان راه آهن از سراسر منطقه گرد هم آمده اند تا با هم استراتژی ها و موضوعاتی مانند مدیریت دارایی، ارتباطات، حمل و نقل، فناوری اطلاعات و داده های بزرگ، بهره وری عملیاتی، قدرت راه آهن، فروش بلیط، سیگنال دادن و غیره را به اشتراک بگذارند. اگر شما به دنبال به نمایش گذاشتن شرکت خود در مقابل مقامات عالی رتبه راه آهن منطقه هستید، پس نمایشگاه و کنفرانس راه آهن آسیا و اقیانوسیه جایگاه شما است. بسته های حمایتی و ضمانتی طراحی شده در این رویداد به شما در دیدار با اهداف تجاری کمک خواهد کرد. بنابراین همین امروز اقدام کنید.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به ادرس /http://www.terrapinn.com/exhibition/asia-pacific-rail/index.stm مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت