جزییات برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش چین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فرش و کفپوش چین در تاریخ ۲۹ اسفند الی ۲ فروردین ماه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شانگهای (SNIEC) برگزار می شود.

جزییات برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه فرش و کفپوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) از 29 اسفند 1396 الی 02 فروردین 1397 در شهر شانگهای کشور چین برگزار می گردد. نمایشگاه فرش و کفپوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) مهمترین نمایشگاه تجاری فرش و کف پوش در آسیا و اقیانوسیه و دومین نمایشگاه بزرگ کفپوش در سراسر جهان است. هدف از برگزاری این نمایشگاه که شاخه ای از نمایشگاه DOMOTEX هانوفر محسوب می شود، ایجاد شبکه ای بین فروشندگان، تجارت و صنعت است. در نمایشگاه فرش و کفپوش چین نوآوری های ویژه در زمینه کف پوش ارائه خواهد شد. محصولات کشور های غربی که به طور فزاینده ای در حال افزایش است و در بین کشورهای آسیایی محبوب می باشد به عنوان نماد پایه در نظر گرفته می شود. این نمایشگاه ارتباط درون صنایع را با ارائه تحولات صنعت کفپوش در آسیا و فراتر از آن تسهیل می کند. همچنین فرصت های تجاری متعددی را برای غرفه داران داخلی و خارجی برای به حداکثر رساندن نمایش برند و محصولات خود به ارمغان می آورد. نمایشگاه فرش و کفپوش چین محصولات صنعت کفپوش از جمله فرش و قالیچه، ماشین آلات کفپوش، کفپوش انعطاف پذیر، کفپوش صنعتی و تجاری، پارکت و لامینیت و فن و آوری تمیز کردن، تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد.

    گروه بندی محصولات:

    پارکت
    کفپوش بامبو و چوب پنبه
    فناوری کفپوش
    فرش های ماشینی
    فرش های دستباف
    فناوری فرش
    کفپوش انعطاف پذیر
    کفپوش ورزشی
    فرش پشم وکرک (WPC)
    سنگ و سرامیک

    چرا نمایشگاه فرش و کفپوش چین 2018 جایگاه مناسب برای شما است؟

    این نمایشگاه فرصت دسترسی به جذاب ترین بازارهای امروز را برای شما فراهم می کند و جایگاهی با بالاترین تقاضا برای محصولات کفپوش در جهان محسوب می شود.
    نمایشگاه فرش و کفپوش شانگهای فرصتی عالی برای دیدار با کل صنعت و نمایش آخرین نوآوری ها و ایده های شما به متخصصان همفکر به شمار می آید.
    این نمایشگاه شما را در معرض رسانه های عالی صنعت از سراسر جهان که در مورد شما و محصولات شما صحبت خواهند کرد، قرار می دهد.

    چرا باید در نمایشگاه domotex آسیا 2018 غرفه داشته باشیم؟

    کشف بازار آسیایی و جهانی: نمایشگاه کفپوش چین با داشتن 47.000  بازدید کننده که 25 درصد آن خارجی هستند، به عنوان بهترین جایگاه تجارت خارجی در آسیا محسوب می شود.
    راه اندازی محصولات جدید: این نمایشگاه با گزارش زنده توسط صدها رسانه، کانال مطلوبی برای عرضه محصولات شرکت ها می باشد.
    درک روند صنعت: نمایشگاه فرش شانگهای عمدتا به عنوان معیار صنعت در نظر گرفته می شود و روند بازار را به محض اینکه به وجود بیایند، گزارش می دهد. 
    تقویت موقعیت تجاری: با جذب تمرکز صنعت کفپوش جهانی، این رویداد بهترین انتخاب برای سازمان ها جهت نمایش قدرت خود و تحکیم موقعیت صنعتی آن ها است.
    حفظ مشتریان کلیدی: نمایشگاه فرش چین نه تنها یک رویداد کفپوش بزرگ با حضور همه متخصصان صنعتی است، بلکه بهترین فرصت برای حفظ مشتریان قدیمی و یافتن مشتریان جدید نیز به شمار می آید.

    مخاطبان نمایشگاه فرش شانگهای 2018:

    مخاطبان بازدید کننده نمایشگاه فرش و کفپوش چین همه متخصصان صنایع مربوطه از جمله (و نه محدود به): تصمیم گیرندگان ارشد، پیمانکاران، معماران و طراحان، توسعه دهندگان و صاحبان املاک، تولید کنندگان، فروشندگان تجاری، سازمان های دولتی، انجمن ها و موسسات کفپوش، رسانه های اصلی و بازرگانان واردکننده و صادر کننده هستند.

    چرا باید از نمایشگاه فرش چین 2018 بازدید کنیم؟

    جمع آوری و درک اطلاعات بازار- نمایشگاه کفپوش شانگهای به عنوان معیار صنعت، روند بازار را در اسرع وقت ارائه می دهد.
    انعقاد معاملات جدید و جستجوی توزیع کنندگان و عوامل- در این نمایشگاه مارک های پیشرو کفپوش و محصولات با کیفیت جهانی به نمایش گذاشته می شود تا شما آن ها را انتخاب کنید. همچین به درک شخصی شما از قدرت شرکت ها  کمک می کند.
    ارتباط با مشتریان کلیدی، تماس با تامین کنندگان و خرده فروشان- نمایشگاه دموتکس چین نه تنها یک رویداد کفپوش بزرگ است که همه متخصصان صنعتی را به خود جذب می کند، بلکه بهترین فرصت برای دیدار با شرکت های بالا و پایین دست، حفظ مشتریان قدیمی و یافتن مشتریان جدید است.
    جستجوی محصولات، فن آوری و راهکارهای نوآورانه- نو آوری، مواد و طراحی+ کمپین، موتورهای نوآوری در صنعت کفپوش آسیا و اقیانوسیه هستند. در اینجا قادر به بازدید محصولات جدیدی که روند بازار کفپوش را هدایت می کنند، هستید.
    حضور در رویدادهای همزمان – بیش از 20  انجمن و رویداد همزمان، اعم از نرم افزار، جوایز، صنایع و نمایش محصولات برای طراحی، بهترین فرصت را برای به دست آوردن تخصص فناوری مناسب، راهنمای قوانین، روند طراحی و سایر اطلاعات تجاری دست اول در اختیارشما قرار می دهد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس  www.domotexasiachinafloor.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت