نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو شهرستان آمل گشایش یافت

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی خودرو در آمل از آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو در این شهرستان خبر داد.

نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو شهرستان آمل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از وارش نیوز:مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی خودرو در آمل از آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو در این شهرستان خبر داد.
    امیرحسین خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این نمایشگاه محصولات مختلف شرکت ایران خودرو با شرایط متنوع فروش، عرضه می‌شود.
    وی با بیان اینکه محصولات جدید ایران خودرو که قرار است در ماه‌های آینده به بازار تحویل شود نیز در این نمایشگاه قرار دارد و امکان ثبت‌نام برای خریداری شرایطی آن فراهم شده است، تصریح کرد: شرکت ایران خودرو در نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو آمل شرایط مناسبی را برای فروش در نظر گرفته و محصولات موجود در نمایشگاه با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت رسمی عرضه می‌شوند.
    مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی خودرو در آمل با تشکر از مسئولان اجرایی شهرستان آمل به منظور همکاری در برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد:نخستین نمایشگاه خودرو شهرستان آمل تا جمعه این هفته هر روز از ساعت 16 تا 21 در سایت نمایشگاه‌های تخصصی آمل واقع در چاکسر، اندیشه4، جنب هلال احمر برگزار می‌شود و پذیرای شهروندان شهرهای مختلف استان است.
    خسروی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 9 محصول از ایران خودرو عرضه می‌شود که شرایط ویژه‌ای برای فروش این محصولات در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در نمایشگاه، محصولات جدید و کمیاب شرکت عرضه می‌شود تا بخشی از نیاز بازار خودروی مازندران به محصولات جدید تولید داخل برطرف شود.
    وی با اشاره به رونمایی یکی از محصولات جدید ایران خودرو در نمایشگاه آمل، افزود: امروز یکی از محصولات جدید ایران‌خودرو در این نمایشگاه رونمایی شد. خودروی های ssi با موتور 1600 توربو شارژ جدیدترین تولید شرکت است که برای نخستین بار در آمل رونمایی شده و ثبت‌نام برای عرضه آن نیز در نمایشگاه انجام می‌شود.
    مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی خودرو گفت: بازار خودرو مازندران یکی از بازارهای قابل توجه در کشور است که این استقبال مناسب از محصولات، ضرورت برپایی این نمایشگاه‌ها را دو چندان می‌کند.
    خسروی افزود: در نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات با شرایط ویژه، فضایی برای ارتباط دوسویه بین مدیران شرکت و خریداران محصولات ایجاد شده تا مشتریان مازندرانی در این چند روز، مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان و مدیران شرکت به صورت مستقیم در میان بگذارند.
    این نمایشگاه از سوی شرکت ایران‌خودرو برگزار شده و تا جمعه این هفته در سایت نمایشگاه‌های تخصصی آمل برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت