برگزاری ۲۳ نمایشگاه داخلی و خارجی در نمایشگاه مشهد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مبلمان اداری و تجهیزات فروشگاهی، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی به ترتیب در تاریخ‌های ۴ تا ۷ بهمن ماه و ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد شد.

برگزاری ۲۳ نمایشگاه داخلی و خارجی در نمایشگاه مشهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش، نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مبلمان اداری و تجهیزات فروشگاهی، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی به ترتیب در تاریخ‌های 4 تا 7 بهمن ماه و 17 تا 20 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد شد.

    برگزاری 23 نمایشگاه داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری 23 نمایشگاه داخلی و خارجی تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، احسان ارکانی گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد از ابتدای سال تاکنون میزبان 29 نمایشگاه داخلی و خارجی بوده است که پیش‌بینی می‌شود از ابتدای آذر تا انتهای اسفند، 23 نمایشگاه دیگر در این مکان برگزار شود.

    وی بیان کرد: براساس برنامه زمانبندی، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات، هشتمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی در تاریخ یکم تا چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: همچنین نمایشگاه‌های دیگری همچون دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، هفتمین نمایشگاه صنایع دستی و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساخت، طراحی، مهندس و تجهیز هتل، رستوران و کافی شاپ در بازه زمانی 9 تا 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

    ارکانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در تاریخ 20 تا 23 آبان ماه نیز میزبان جشنواره و نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فناوری‌های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش‌نشانی خواهد بود.

    وی افزود: علاوه بر این نخستین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و ایده‌آل از 28 آذر تا اول دی، سومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی یراق آلات، ماشین‌آلات و مبلمان و صنایع وابسته از 6 تا 9 دی و هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی از 14 تا 18 دی دایر می‌شود.

    به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه‌های دیگری چون نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش‌ها، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صوتی و تصویری، دیجیتال و جشنواره نور و صدا و نهمین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی در تاریخ 25 تا 29 دی ماه برگزار شود.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مبلمان اداری و تجهیزات فروشگاهی، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی به ترتیب در تاریخ‌های 4 تا 7 بهمن ماه و 17 تا 20 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد شد. ارکانی یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی در سطح بین‌المللی در 25 تا 29 بهمن برگزار می‌شود.

    وی ابراز کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد در تاریخ‌های 3 تا 6 اسفند و 18 تا 25 اسفند، میزبان 2 نمایشگاه دیگر شامل پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته و نوزدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا( فروش بهاره) خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت