چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل در تاشکند آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک ازبکستان با حضور ۴۰ شرکت از کشورهای مختلف در مرکز نمایشگاهی بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل در تاشکند آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری فارس در تاشکند، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک ازبکستان عصر روز گذشته در مرکز نمایشگاهی بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه که توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی «ITE» برپا شده است، بیش از 40 شرکت از 12 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان، لتونی، لیتوانی، لهستان، امارات متحده عربی، قزاقستان، روسیه، بلاروس، چین، ترکیه و ازبکستان حضور دارند.

    شرکت بین‌المللی نمایشگاهی «ITE» همچنین همزمان با این نمایشگاه‌ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «معدن، استخراج و غنی‌سازی معادن»، نهمین نمایشگاه بین‌المللی «حفاظت، امنیت و جلوگیری از حریق»، دهمین نمایشگاه بین‌المللی «فلزسازی، ماشین‌سازی و دستگاه‌سازی»را نیز برپا کرده است.

    معاون مدیر دفتر نمایندگی حمل و نقل بین‌المللی شرکت «وفا راه» ایران در این نمایشگاه گفت: این شرکت با توجه به ارتباط تنگاتنگ با شرکت‌های حمل و نقل ازبکستان و همکاری بیشتر با این شرکت در مناطق ترانزیتی ایران از جمله مرز سرخس و ترمینال ترانزیتی بندر عباس در تاشکند تاسیس شده است.

    «بیژن خزانه‌داری» افزود: این شرکت در ازبکستان 16 سال است که فعالیت می‌کند و در انجام امور حمل و نقلی در منطقه آسیای مرکزی، ترانزیت از ایران به بنادر کشورهای مختلف از طریق بندرعباس تجربه کافی دارد.

    وی همچنین اظهار کرد: داشتن اطمینان خاطر تجار و بازرگانان ازبکستانی از به موقع و سالم رسیدن کالاهای خود به مقاصد مختلف در اولویت کار شرکت ما قرار دارد.

    خزانه‌داری گفت: ما دارای انبارهای بزرگ در منطقه آزاد سرخس و در ترمینال خصوصی ترانزیتی در بندر عباس هستیم و همچنین این شرکت در رابطه با کلیه کالاها به مشتریان خود راهنمایی‌های لازم‌ را ارائه می‌دهد.

    معاون مدیر دفتر نمایندگی حمل و نقل بین‌المللی شرکت «وفا راه» اظهار داشت: با توجه به تحولات مثبت اخیر در ازبکستان و عزم کشورهای منطقه برای فعالیت بیشتر در زمینه تجاری امیدواریم که بتوانیم سهم خوبی در این فعالیت داشته باشیم.

    چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک ازبکستان با همکاری وزارت تجارت خارجی، اتحادیه بین‌المللی حمل و نقلی، انجمن کارمندان گمرک و ترخیص کالای و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار می‌شود و تا روز جمعه هفدهم نوامبر (بیست و ششم آبان ماه سال 1396) به کار خود ادامه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت