استفاده از تجهیزات مناسب برای تغییر پیکربندی غرفه

عصر نمایشگاه- ظاهر هر غرفه نمایشگاهی به دلیل آن که نخستین برخورد بازدیدکننده را تعیین می‌کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. اینجا به معرفی هفت سیستمی می‌پردازیم که به شما اجازه می‌دهد تا ابعاد زیباشناختی نمایشگاه‌تان را به سادگی و با هزینه‌ای کم متحول کنید.

استفاده از تجهیزات مناسب برای تغییر پیکربندی غرفه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ اگر شرکت کنندگان نمایشگاه نام تجاری شما را به یاد داشته باشند، امتیاز مثبتی است. اما اینکه غرفه شما را به خاطر طرح تکراری نسبت به نمایشگاه‌های قبلی از دور تشخیص دهند، چندان جالب نیست، چرا که به قول یک ضرب المثل انگلیسی، آشنایی از ارزش‌ها کم می‌کند.  اما قبل از اینکه بخواهید برای نمایشگاه جدیدتان خرید کنید، می‌توانید از طریق یکی از مدل‌های متحرک معرفی شده در این مقاله با استفاده از قطعاتی که در اختیار دارید بی‌نهایت شکل مختلف ایجاد کنید. هر یک از این سیستم‌ها قابلیت تغییر ظاهر غرفه با سرمایه‌گذاری یا زمان کم را دارد که به شما اجازه می‌دهد تا هر زمانی که ایده جدیدی به ذهن‌تان خطور کرد، طرح غرفه را تغییر دهید، حتی بدون اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید. 

    طرحی دوکاره
    گاهی اوقات برای غرفه‌تان نیاز به یک دیوار پشتی 8 فوتی دارید، اما گاهی اوقات هم دیوار 10 فوتی می‌خواهید. بهتر نبود اگر یک دیوار هر دو امکان را در خود داشت؟ شرکت Orbus، راه حلی را برای تغییر فضای غرفه ارائه داده است: سیستم Formulate Lite display قابلیت تغییر پیکربندی از حالت افقی به عمودی را در یک نقطه دارد. Formulate Lite با استفاده از سیستم جدیدی، مانند قاب عکس، نوار پشتیبانی قابل حملی دارد که می‌تواند دیوار 8 تا 10 فوتی را در یک نقطه نگه دارد. قاب آلومینیومی در عرض پنج دقیقه به آسانی با یک دکمه قابلیت تنظیم دارد و پارچه‌های گرافیکی با کشیده شدن روی طول قاب ثابت می‌مانند. این سیستم وزن بسیار سبکی دارد و داخل یه کیف جا می‌شود.

    طرحی با فریم‌های چندکاره
    آیا می‌توان از یک سازه به عنوان دیوار پشتی، پنل نمایش گرافیکی یا اتاق کنفرانس استفاده کرد؟ آری، می‌توان از قطعات BeMatrix  با طرح بندی BeFloored، BeHealthy، یا هر سبک دیگری از سری چندکاره E4 به این منظور استفاده کرد. قاب‌های آلومینیومی بر اساس فلسفه "حفظ بدنه و تغییر پوسته" طراحی شده‌اند که قابلیت سرهم کردن را به اشکال مختلف دارند تا نیازهای برنامه مورد نظر را در نمایشگاه پیش‌رو برطرف کنند. به عنوان مثال، با همان دیوارها، انباری و صفحه نمایش هشت وجهی همراه سایبان، کانتر منحنی شکل برای پذیرش یا غرفه جزیره مانند با دیوار پشتی، اتاق کنفرانس چهارنفری و کیوسک‌های چهار مانیتوری، از همان اجزا می‌توان صفحه نمایش 20 در 30 فوتی سه وجهی تشکیل داد. فریم‌های همه کاره را می‌توان با پارچه یا پنل پوشش داد و به انواع لوازم جانبی از جمله برای جای مانیتور، جای لامپ و انبار قفل شو مجهز کرد، و نهایت انعطاف پذیری را در صفحه نمایش به غرفه داران ارائه کرد.

    طرحی با قابلیت جابجایی
    با سیستم سایه‌بان متحرک Inspire تولید شرکت Nomadic Display، نگاه خود را در غرفه‌تان از هر نمایشگاه به نمایشگاه دیگر تغییر دهید. سایه‌بان نصب شده بالای دیوار پشتی صفحه نمایش 10 در 10 فوتی به راحتی به چهار شکل مختلف درمی‌آید که همه در داخل همان پوشش پارچه‌ای جا می‌شود. قوس‌های محدب و مقعر و همچنین دو سبک موج دار برای سایه‌بان با تطبیق پذیری بی نظیر و لوازم جانبی قابل تعویض مانند مانیتور و جای تبلت، ستون، و انواع گزینه‌های مختلف پنل دیوار همه باعث شده‌اند که سیستم Inspire به جای یک بار چندین بار در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد. این سیستم 120 پوندی به طور فشرده در یک چمدان چرخ دار جای می‌گیرد.

    طرحی با قابلیت چرخش 180 درجه
    اگر می‌خواهید صفحه نمایش را برای نمایشگاه تجاری بعدی و یا حتی روز نمایشگاه تغییر دهید، می‌توانید از سیستم دیوار پشتی Flip Kit متعلق به شرکت Orbus استفاده کنید. طرح دیوار پشتی 20 فوتی از پنج دیوار زاویه دار متصل به یک قاب آلومینیومی 30 میلی متری تشکیل شده است که می‌توانند برای داشتن یک ظاهر بدون درز یا با فاصله چند اینچی از میله‌ها برای افزودن به عمق و بعد، هم‌پوشانی داشته باشند. هر پنل را که در یک کیف کوچک هم قابل حمل است، می‌توان حرکت داد یا تا 180 درجه چرخاند، یا اینکه آن را برای نمایش یک تصویر کاملا متفاوت چاپ شده روی دیوار پشتی  به طور معکوس نصب کرد. علاوه بر این، با حرکت پنل‌ها زاویه غرفه را می‌توان به سمت بالا یا پایین تغییر داد. پنل‌های گرافیک را می‌توان دووجهی کرد و به واسطه داشتن تکنولوژی زیپ پنهان خیلی سریع تغییر داد. با طراحی بسیار سبک وزن سیستم Flip Kit، نور روی کل دیوار را می‌توان به راحتی از جلو به عقب یا از بالا به پایین تاباند، تا صفحه نمایشی چندکاره با قابلیت تغییر شکل بینهایت ایجاد کرد.

    طرحی منحنی
    اگر از پشت با دریایی از دیوار صاف احاطه شده‌اید، چرا با LinkWall تولید شرکت Expand International of America حلقه کوچکی را در غرفه خود ایجاد نمی‌کنید؟ سیستم پنل دیوار به غرفه داران این فرصت را می‌دهد که با استفاده از بخش انعطاف پذیر از تنظیمات راست، نیم دایره و مارپیچ مطابق میل خود استفاده کنند و در عین حال سطح گرافیک را با مکانیزم فنری و نوار مغناطیسی حفظ کنند. قاب آلومینیومی سیستم بدون هیچ ابزاری تاب می‌خورد. این سیستم تا ارتفاع 10 فوتی قابل استفاده است، و پنل‌های بی شماری را می‌توان برای یک صفحه نمایش به کار برد که به منظور سهولت، قابلیت تجزیه شدن را به حالت‌های پیچشی دارد.

    طرحی با قابلیت قفل شدن
    اگر غرفه‌ای می‌خواهید که هیچوقت یک شکل نباشد، باید از سیستم Tresla Truss System تولید شرکت Pacific E-Z Display استفاده کنید. وزن سبک، قطعات آلومینیوم پشت‌بند دار در هشت رنگ مختلف و انعطاف 360 درجه‌ای در هر قطعه از ویژگی‌های این سیستم هستند. بخش‌های منحنی و صاف در سه طول مختلف با طرح‌های یک، دو یا چهار لوله‌ای در دسترس هستند که می‌توان همه را روی هم سوار کرد. بخش‌های مربوط به پشت‌بند فضای کمی را اشغال می‌کنند و در یک کیف مناسب جا می‌گیرند، و آنها را می‌توان با پارچه یا پنل گرافیک پوشاند. کانترها، لامپ‌ها، بوم صفحه نمایش و موارد بیشتر را می‌توان به همین ترتیب روی این سیستم وصل کرد.

    پلی روی شکاف
    سیستم Envoy Exhibit System تولید شرکت Skyline Exhibits با استفاده از قطعات ساختاری قابل تعویض، گزینه‌های مختلفی را برای صفحه نمایش‌هایی در همان اندازه یا در فضای بزرگتر و کوچکتر را ارائه می‌دهد. این سیستم دارای قاب‌های آلومینیومی با لبه‌های گرد است که از این طریق می‌توانید انواع برج‌ها، پل‌ها و صفحه‌های نمایش گرافیکی را تنظیم کنید و فضا را از یک نمایشگاه به نمایشگاه بعدی تغییر دهید. با وجود اینکه این سیستم وزن سبکی دارد، قاب‌ها 4 اینچ عمق دارند، و قادر به پشتیبانی از صفحه نمایش در ارتفاع بالاتر و در بالای سر را دارند. عمق فضای داخلی قاب فضای کافی برای پنهان کردن سیم را دارد، و گرافیک روی پارچه FlexLock اجزای قاب و سخت افزار مورد نیاز برای پایان کار را پنهان می‌کند. این سیستم با استفاده از پنل‌ها و طاق‌هایی که قابلیت تنظیمات مختلف را دارد، می‌تواند به اشکال بسیار مختلفی تبدیل شود.

    نویسنده: سینثیا پورتر
    مترجم: فرزانه اسکندریان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت