رئیس منطقه ۲ نظام مهندسی کشاورزی کشور خبر داد

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور ۹ استان

عصر نمایشگاه- رئیس منطقه ۲ نظام مهندسی کشاورزی کشور از برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور ۹ استان خبر داد.

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور ۹ استان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از فارس , حسن نامجو امروز در بجنورد از برگزاری هشتمین نمایشگاه کشاورزی خراسان شمالی خبر داد.

    رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی در خصوص زمان و محل برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از اول تا پنجم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد برقرار خواهد بود.

    وی هدف از این نمایشگاه را آشنایی کشاورزان با تکنولوژی روز، ایجاد اشتغال و رونق تولید عنوان کرد.

    رئیس منطقه دو نظام مهندسی کشور، اولویت اول نمایشگاه را حوزه تکنولوژی و بهره‌وری در بخش آب عنوان کرد و افزود: ماشین آلات کشاورزی، گلخانه، دام و طیور و نهادهای کشاورزی مانند کود، بذر و سم از دیگر اولویت‌های هشتمین نمایشگاه کشاورزی خراسان شمالی است.

    نامجو همچنین اضافه کرد: کل فضای نمایشگاه 2700 متر مربع است که 1060 متر مربع از آن به تعداد 110 غرفه اختصاص داده شده است.

    عضو شورای نظام مهندسی کشور با اشاره به استقبال خوب شرکت‌ها، از حضور بالغ بر 62 شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 31 شرکت در حوزه آبیاری، 3 شرکت در  ادوات کشاورزی، 6 شرکت در حوزه دام و طیور، 10 شرکت در بخش صنایع کشاورزی، 9 شرکت در نهادهای کشاورزی و 4 شرکت در حوزه ادارات خدمات‌رسان مانند سازمان دامپزشکی، اداره کل منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی و نظام دامپزشکی و در حوزه سرمایه‌گذاری نیز بانک کشاورزی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد حضور دارند.

    وی در ادامه با اشاره به استان‌های حاضر در این نمایشگاه افزود: از استان‌های تهران، البرز، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، گلستان و خراسان شمالی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    رئیس منطقه دو نظام مهندسی کشاورزی کشور متولی نمایشگاه را از لحاظ فنی و تخصصی، سازمان جهاد کشاورزی و از لحاظ برگزاری، شرکت نمایشگاه و سازمان صنعت و معدن اعلام کرد.

    نامجو خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، غرفه‌های سوغات استان‌های کشور نیز دایر می‌شود.

    رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی در پایان از مردم به خصوص کشاورزان و دانشجویان رشته کشاورزی برای حضور در این‌ نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت