اختصاصی/ در گفت‌وگو با سرپرست نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب :

شهرآفتاب نیازمند همکاری همه جانبه صنعت نمایشگاهی ایران است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل جدید نمایشگاه بین‌المللی معتقد است مشکلات شهر آفتاب با تغییر رویکردها و بدون نیازه به هزینه های گزاف قابل اصلاح است. او آمده تا شرایط حضور فعالان نمایشگاهی هرچه بیشتر فراهم شود.

شهرآفتاب نیازمند همکاری همه جانبه صنعت نمایشگاهی ایران است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»؛وی درخصوص همکاری و فعالیت همه جانبه درحوزه‌ی توسعه صنعت نمایشگاهی به مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: نیازمند مشارکت و همکاری تمامی ارکان صنعت نمایشگاهی ایران هستیم.

    وی افزود: حضور رسانه های تخصصی و ارائه پیشنهادات و نظرات و همکاری و توسعه رویدادهای تخصصی و بین المللی شهرافتاب کمک می کند.

    وی اظهار داشت: همه باید به هم کمک کنیم تا بتوانیم رونق اقتصادی و تحقق رویکرد نمایشگاهی در شهر آفتاب به خوبی منعکس شود که در این راستا نیازمند هم فکری و همکاری تمامی رسانه ها هستیم.

    محمدرئوف قادری همچنین در گفتگو با پایگاه خبری گسترش گفته است: درست است که من یک فعال سیاسی هستم اما بیشترین تجربه من اقتصادی است و تمامی فعالیت من در حوزه خدمت اداری و اقتصادی بوده است. بع تعبیر دیگر من به عنوان یک چهره سیاسی در کشور مطرحم اما نباید از این موضوع غافل بود که فعالیت اقتصادی من هم در کنار این چهره سیاسی مطرح بوده است.

    وی افزود: چهره سیاسی پررنگ من چهره اقتصادی‌ام را پوشش داده اما فضای اقتصادی کشور را به خوبی درک میکنم و ایده هایی نیز برای کار در مجموعه شهر آفتاب دارم.

    مدیر عامل جدید شهر آفتاب در ادامه به راهکارهای رفع مشکلات شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: در حالی شهردار تهران  و مسوولان مرتبط بر سر حضور من درشهر آفتاب اتفاق نظر داشتند که همه ما همچون فعالان نمایشگاهی، مسوولان دولتی و شهرداری از مشکلات این نمایشگاه باخبریم. من به نوبه خود می دانم که این نمایشگاه چالش های متعددی دارد که از این موارد می‌توان به تجربه ناموفق آن برای برگزاری اولین دوره نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

    قادری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که پذیرش و انتخاب من برای حضور در این نمایشگاه برای جبران این مشکلات و حل این گرفتاری‌ها بوده ادامه داد: ما معتقد به خرد جمعی هستیم و در عین حال با کار جمعی می توان هر  مشکلی را حل کرد مهم این است که ما اراده ای برای حل مشکلات داشته باشیم.

    سکاندار جدید شهرآفتاب گفت: نقاط ضعف شهر تهران بسیار زیاد است که از آن جمله می‌توان به حضور پراکنده نمایشگاه های تهران اشاره کرد که بار ترافیک را افزایش داده بنابراین ما باید تمامی تلاش خود را بکنیم تا امکاناتی در شهر آفتاب مهیا شود که اغلب نمایشگاه‌ها با هر ظرفیتی به این مجموعه منتقل شوند.  جاذبه های شهر آفتاب می‌تواند منجر به حضور هر چه بیشتر نمایشگاه ها شده و ایجاد این جاذبه های وظیفه ما و شهرداری تهران است.

    وی با تشکر وابراز همدردی تمامی فعالان صنعت نمایشگاه ایران در پی از دست دادن بستگان خویش در حادثه زلزله کرمانشاه قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت