جزییات برگزاری نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی (GESS & GEF) از ۰۸ الی ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.

جزییات برگزاری نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی (GESS & GEF) رویداد برجسته تجهیزات آموزشی در خاورمیانه به شمار می آید. نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی، صنعت تجهیزات آموزشی جهانی را با ترکیبی پویا از نمایشگاه و کنفرانسی سطح بالا گرد هم می آورد. برند GESS به دلیل ارائه محصولات و راهکارهای متنوع استثنایی که به بالابردن کیفیت تدریس و آموزش در سطح کلاس کمک می کند، شهرت یافته است. در این رویداد سهیم باشید و با افرادی که در عرصه تجهیزات آموزشی در سرتاسر جهان تاثیرگذار هستند، ملاقات کنید: از سیاست گذاران گرفته تا وزیرانی که امکان بهره برداری از این تجهیزات را فراهم می سازند. GEF (گردهمایی آموزش جهانی) برای ارائه محتوای عالی و دیدگاه های مرتبط از متخصصین برجسته سرتاسر منطقه و جهان، هر ساله مورد قدردانی و تقدیر معلمان و دانشگاهیان را قرار گرفته است. موضوعات مطرح شده در این رویداد بیشتر توسط جامعه آموزشی و از تمرکز بر موضوعات کلیدی و تجهیزات آموزشی استخراج شده است تا به پیشبرد صنعت تجهیزات آموزشی خاورمیانه کمک کند.

    دلایل اهمیت نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی 2018

    95% بازدید کنندگان بر این باورند که نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی برای توسعه تشکیلات آموزشی آنها خیلی مهم و مهم است.
    75% بازدید کنندگان اظهار داشتند که آنها احتمالاً یا به احتمال زیاد در پی بازدید از دوره قبلی این نمایشگاه در سال 2016، با یکی از غرفه داران این رویداد وارد معامله تجاری می شوند.
    90.58% بازدید کنندگان بار دیگر از این رویداد در سال 2018 بازدید خواهند کرد و 99% آنها به همکاران خود توصیه می کنند از این رویداد بازدید کنند.
    83% غرفه داران اظهار داشتند که تعداد بازدید کنندگان عالی، خوب یا خیلی خوب بود
    90% بازدید کنندگان، شرکت در نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی را به شرکت های دیگر توصیه می کنند و قصد دارند سال بعد هم در این رویداد شرکت کنند.
    82.7% بازدید کنندگان اظهار داشتند که نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی چشم انداز آنها در خاورمیانه را تاحدی یا به شدت افزایش داده است.

    چرا باید از نمایشگاه تجهیزات آموزشی دبی 2018 بازدید کنید؟

    در خاورمیانه هیچ نمایشگاه تجهیزات آموزشی دیگری وجود ندارد که در آن بتوانید شاهد جدیدترین فناوری های در حال استفاده، منابع محصولات فعلی و جدید کلاس درس باشید و در طیف وسیعی از کنفرانس ها شرکت کنید که به موضوعات آینده حوزه آموزش می پردازند.

    بازدید از نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی دبی 2018 که برای تمام متخصصین حوزه آموزش طراحی شده، رایگان است، چه شما مدیر معلمان، مدیر تدارکات، مدیر اداره گروه آموزشی، رییس دانشگاه، استاد دانشگاه، سخنران و معلم بوده یا چه در امر آموزش دخیل باشید، این نمایشگاه هدف شما را تامین می کند. گردهمایی تجهیزات آموزشی، بعنوان بخش عمده این نمایشگاه، برنامه آموزشی گسترده و در سطح جهانی ارائه می نماید تا معلمان، محصلان و دانشگاهیان در تمام سطوح را برای توسعه مهارتهایشان، استفاده از نظرات کارشناسان بین المللی و بدست آوردن شیوه های عملی آموزش یاری کند. شرکت در گردهمایی تجهیزات آموزشی که طی 3 روز کامل برگزار می شود، رایگان است.

    450 غرفه دار از 45 کشور جهان
    10.000 متخصص آموزشی
    بیش از 200 جلسه کنفرانس
    بیش از 100 سخنران
    یک رویداد برجسته

    چرا باید در نمایشگاه GESS & GEF 2018 دبی شرکت کنید؟

    این شانس شماست که در نمایشگاه برجسته تجهیزات آموزشی خاورمیانه شرکت کنید تا جایگاه شرکت خود را در قلب بازار پر رونق تجهیزات آموزشی تثبیت کنید.

    - مخاطبین اختصاصی:

    نمایشگاه سال 2016 با مخاطبین بی شمار- بیش از 40 درصد متخصصین آموزشی بیشتر نسبت به سال های پیش- بهترین دوره برگزاری این نمایشگاه به شمار می آید. در این دوره  (GESS )تعداد فزاینده بازدید کنندگان و سخنرانان اصلی، و حضور طیف وسیعی از تامین کنندگان تجهیزات آموزشی و جوایز، نمایشگاه تجهیزات آموزشی دبی را به موفقیت بزرگی تبدیل نمود. مطمئن باشید که هیچ نمایشگاه دیگری در زمینه تجهیزات آموزشی در خاورمیانه این فرصت را در اختیار شما قرار نمی دهد تا با بازدید کنندگان کل بخش آموزش ملاقات کنید:

    حضور بازدیدکنندگان از 74 کشور جهان
    فرصت مذاکره و انجام معاملات تجاری با بیش از 10.000 متخصص و تصمیم گیرنده آموزشی

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.gessdubai.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت