مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان:

فرش دستباف یکی از خلاق ترین و پیچیده ترین صنایع ایران است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جلسه کمیته فرش بیستمین نمایشگاه تخصصی-صادراتی فرش دستباف که با حضور اعضای کمیته فرش استان، رؤسای اتحادیه های فرش دستباف و نمایندگان انجمن طراحان فرش دستباف اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: فرش دستباف یکی از خلاق ترین و پیچیده ترین صنایع ایران زمین است.

فرش دستباف یکی از خلاق ترین و پیچیده ترین صنایع ایران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به  نقل از روابط عمومی نمایشگاه اصفهان؛ علی یارمحمدیان افزود: ویژگی نمایشگاه فرش، استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و این ویژگی باید تقویت شود.
     وی با اشاره به اینکه بیستمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف اصفهان امسال از تاریخ 9 تا 15 آذر ماه برگزار می شود، گفت: طی شدن 19 دوره از یک نمایشگاه، گویای جذابیت، اهمیت و جایگاه و همچنین نشان دهنده ظرفیت گسترش آن است.
     رییس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: بزرگ ترین مشکل فرش، فروش و بازاریابی آن است که برگزاری هر ساله نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش در اصفهان، بخشی از این دغدغه را رفع می کند.
     حسین هاشمی، تأکید کرد: باید در راستای جذب گردشگران به این نمایشگاه و نیز حضور بیشتر فعالان فرش در نمایشگاه های خارج از کشور اقدام کرد.
    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز گفت: امیدواریم مشکلات محدودیت فضای فعلی نمایشگاه اصفهان با احداث و تکمیل پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان مرتفع گردد.
    دکتر محمد مجیری اظهار داشت: تولید فرش دستباف یکی از صنایعی است که کل زنجیره تولید آن مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.
    وی افزود: خوشبختانه امسال هم ارتباط نمایشگاه با بخش دانشگاه، آموزش و پرورش، انجمن ها و تشکل ها و نیز بخش فروش، ارتباط تنگاتنگ و مساعدی بوده است که امیدواریم در نهایت به افزایش خرید از طریق این نمایشگاه منجر گردد و مردم با انگیزه بهتری در این نمایشگاه حضور یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت