جزییات برگزاری نمایشگاه سرامیک هند

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سرامیک هند از ۱۶ الی ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ در شهر احمدآباد کشور هند برگزار می گردد.

جزییات برگزاری نمایشگاه سرامیک هند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه سرامیک هند به عنوان یک نمایشگاه پیشرو در زمینه تجهیزات و تدارکات صنعت سرامیک، این نمایشگاه محدوده عظیمی از سرامیک های کلاسیک گرفته تا مواد خام و سرامیک های تکنیکی و کاربردی را تحت پوشش قرار می دهد. این یک رویداد جهانی با پوشانندگی وسیع در زمینه صنعت سرامیک می باشد. این نمایشگاه توسط انجمن بین المللی کار در زمینه تجارت سرامیک حمایت می شود. فعال نمودن کارگاه ها و جلسات ارتباط شبکه ای، برترین قسمتها از از بخشهای اصلی این رویداد را متحول ساخته است. این نمایشگاه توسط MMI هند سازماندهی می شود. بازدیدکنندگانی که از این نمایشگاه بازدید می کنند، همچنین می توانند از رویدادهای دیگر تابع و مرتبط با این نمایشگاه که قسمتی از این نمایشگاه را تشکیل می دهند، بهره ببرند.

    Indian Ceramics یک رویداد بین المللی می باشد که محدوده عظیمی از مواد خام و افزودنی، سیستم های کنترل و اندازه گیری، سیستم های ذخیره سازی، سیستم های تغذیه و دسته بندی، سیستم های جداکننده و درجه بندی، اتاق های تنظیم حرارت، ابزارها، لوازم یدکی، بخشهای تعویض، لعابی کردن، دکوراسیون و مواد شیمیایی سطحی، لوازم سرامیکی، قالب ها، الکترولیت ها، پودر های روکش کننده، ترکیبات چسباننده، سیلوها، عوامل کمک کننده تخلیه، گرداننده ها، بسته بندی کننده ها و لوازم اتوماتیک و غیره را در بر می گیرد.

    چرا در نمایشگاه سرامیک هند شرکت کنیم(ارائه دهندگان)؟

    تنها نمایشگاه تجاری در صنعت سرامیک-در دوره ی بعدی این نمایشگاه با Ceramics Asia همراه می شود که آن را به تنها نمایشگاه بزرگ تجاری در صنعت سرامیک سازی تبدیل می کند.
    مزیت مکان-این نمایشگاه در احمد آباد برگزار می شود، که نزدیک به مرکز تولیدی سرامیک هند Morbi & Thangadh می باشد.
    بزرگترین نمایشگاه در صنعت سرامیک تجاری-این نمایشگاه مجموعه ای است از Indian Ceramics و Ceramics Asia که در مکانی به وسعت 8000 متر مربع برگزار می شود.
    تیم با تجربه ی MMI India-ما از شما در تمامی مراحل جهت موفقیت در شرکت کردن در این نمایشگاه حمایت خواهیم کرد. با دارا بودن دانش گسترده ای در زمینه صنعت، تجارت محلی و رسانه ی تجاری، MMI India یک شریک مناسب جهت توسعه ی شبکه ی تجاری شما در هند می باشد.
    تمرکز آشکار و یک دیدگاه کلی عالی-Indian Ceramics تمام محدوده ی صنعت سرامیک از مواد اولیه تا تکنولوژی پیشرفته را تحت پوشش قرار می دهد.
    نمایندگان بازدید کننده ویژه-از هند گرفته تا سرتاسر جهان
    گنجایش بالای بازدید کنندگان تجاری-از هند گرفته تا سرتاسر جهان


    جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت رسمی رویداد به آدرس http://www.indian-ceramics.com/ مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت