مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مطرح کرد

نمایشگاه، پیشانی صنعت و اقتصاد کشور/ صنعت نمایشگاهی کانونی برای توسعه ارتباطات بین المللی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در باره کارکرد های اقتصادی نمایشگاه در سطح کلان و بین الملل و برنامه های پیش روی این مرکز نمایشگاهی گفت

نمایشگاه، پیشانی صنعت و اقتصاد کشور/ صنعت نمایشگاهی کانونی برای توسعه ارتباطات بین المللی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛ محمد رئوف قادری مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در گفتگو با رادیو ایران درباره کارکرد های اقتصادی نمایشگاه در سطح کلان و بین الملل گفت: نمایشگاه میتواند پیشانی صنعت و اقتصاد یک کشور باشد و محلی برای آشنایی و برقراری ارتباط تنگاتنگ میان فعالان اقتصادی یک کشور و همچنین کانونی برای این ارتباطات و گفتگو ها و امضای تفاهم نامه ها، قراردادها و در واقع  مکانی بهتر از نمایشگاه برای این چنین فعالیت ها وجود ندارد.
    وی در ادامه افزود:  نمایشگاه ها محلی برای جذب سرمایه گذاری ها ،اجرای پروژه های عظیم صنعتی و ایجاد اشتغال غیر مستقیم در بخش های مختلف خواهد شد.
    رئوف قادری در خصوص برنامه های آتی نمایشگاه شهر آفتاب گفت: نزدیکترین نمایشگاه بین المللی پیش رو ما در شهر آفتاب، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو است که از تاریخ 6 آذر تا 10 آذر ماه 96 برگزار خواهد شد و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز 5 آذر ماه با حضور مسئولین و رسانه ها خواهد بود.
    وی ضمن دعوت از مردم به بازدید از این نمایشگاه گفت: تمامی امکانات خدمات رسانی مانند مترو اتوبوس تاکسی و سرویس های خصوصی برای سرویس دهی به مردم آماده است چرا که این نمایشگاه بعد از نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاهی است که دراین مجموعه نمایشگاهی برگزار می شود.
    وی درباره کشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه ادامه داد: فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، هند، چین،  کره، تایوان و سوئد در این نمایشگاه حضور دارند.
    در پایان ایشان به زبان کردی به همدری با مردم زلزله زده مناطق کرد نشین پرداخت و ضمن تقدیر از مردم صبور و مقاوم این خطه که در تمامی شرایط حساس تاریخ از این مرز و بوم دفاع کرده اند به خانواده های داغدار حادثه زلزله هفته گذشته تسلیت گفت و با بیان اینکه شخصا در این مناطق حضور داشته و از نزدیک شاهد حماسه حضور و کمک های مردم از تمام نقاط ایران بوده است از مردم ایران به دلیل خلق این صحنه های زیبا تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت