ثبت‌نام بن‌کارت‌ اهل قلم در نمایشگاه کتاب تمدید شد

عصر نمایشگاه- ثبت نام دریافت تسهیلات بن کارت‌های الکترونیکی اهل قلم، ویژه نمایشگاه کتاب تا ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ تمدید شد. افرادی که تاکنون در وب سایت اهل قلم ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیکی ویژه نمایشگاه کتاب به سایت اهل قلم مراجعه و ثبت نام کنند.

ثبت‌نام بن‌کارت‌ اهل قلم در نمایشگاه کتاب تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از ایلنا، در راستای سیاست‌های کلی وزارت ارشاد مبنی بر حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی کشور برای هدفمند کردن طرح توزیع کارت الکترونیکی خرید کتاب بین افراد واجد شرایط، نحوه پرداخت بن الکترونیک پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری به شرح زیر است.

    بند1. آن دسته از پدیدآورندگانی که در 5 سال اخیر در حوزه کتاب بزرگسال 2 عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند کارت بن الکترونیک آنها شارژ خواهد شد.

    تبصره1: پدیدآورندگان کلیه کتب درسی، کمک درسی، آموزشی و کمک آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی، راهنمای درسی، مجموعه تست یا آزمون از مقطع دبستان تا دکتری مشمول این طرح نخواهند شد.

    بند 2. آن دسته از پدیدآورندگانی که در 5 سال اخیر در حوزه کتاب کودک و نوجوان 3 عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند کارت بن الکترونیک آنها شارژ خواهد شد.

    تبصره2: آن دسته از پدیدآورندگانی که در گذشته کارت بن الکترونیک از خانه کتاب دریافت کرده‌اند مبالغ به همان کارت واریز خواهد شد در غیر این صورت پدیدآورندگانی که کارت بن الکترونیک نداشته‌اند برای آنها کارت صادر خواهد شد.

    بند4: آن دسته از پدیدآورندگانی که کارت عضویت در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و انجمن اهل قلم ایران را دارند کارت بن الکترونیک آنها شارژ خواهد شد.

    تبصره3. آن دسته از پدیدآورندگان که کارت عضویت این دو انجمن را دارند در صورتی که لیست آنها با شرایط پرداخت بن الکترونیک مغایرت داشته باشد مشمول این طرح نخواهند شد.

    در این راستا تمامی پدیدآورندگان اعم از مولفان، مترجمان و مصححان در صورت دارا بودن شرایط مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.ahleghalam.ir  برای دریافت تسهیلات اهل قلم در این سایت ثبت‌نام کنند.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه 1395 در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت