نمایشگاه بین المللی ایران وایر/ شهر آفتاب (۵)

حضور اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات سیم ایتالیا (ACIMAF) در نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی ایران

عصر نمایشگاه- اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات سیم ایتالیا (ACIMAF) به همراه اعضای خود در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران که در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می شود حضور خواهد داشت.

حضور اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات سیم ایتالیا (ACIMAF) در نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات سیم ایتالیا (ACIMAF)  به همراه 11 شرکت از اعضای خود در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران که در تاریخ 15 تا 18 آذر ماه 96 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می شود حضور خواهد داشت.

    اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات سیم ایتالیا (ACIMAF) در سال 1987 با هدف گسترش و معرفی فناوری ماشین آلات تولید سیم و کابل ایتالیا در برشیا تاسیس شد.
      این انجمن  یک نهاد غیر انتفاعی است که نقش مهمی در سازماندهی حضور شرکت های ایتالیایی در نمایشگاه های بزرگ سیم و کابل دنیا ایفا می کند و  تلاش های گسترده ای  جهت همکاری و هماهنگی بین شرکت های عضو و سازمان تجارت خارجی ایتالیا (ICE) و ارائه خدمات بازاریابی با هدف نفوذ به بازارهای جدید انجام داده است.
    شرکت های عضو ACIMAF طیف وسیعی از ماشین آلات و محصولات را به صنعت سیم و کابل ارائه می دهند و این انجمن تلاش می کند  تا حضور اعضای خود در تمام نقاط بازار های جهان را تسهیل کند و  ضرورت فاکتور بین المللی شدن برای رشد را در  شرکت های عضو خود  نهادینه کند. همچنین این انجمن، کنفرانس مهم صنعت سیم و کابل اروپا را هر چهار سال یک بار در ایتالیا میزبانی میکند.

    چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران در تاریخ 15 تا 18 آذر ماه 96 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره 22240011 شرکت متحدان آریا تماس حاصل نمایند یا به وسایت این نمایشگاه به آدرس http://www.iranwire.ir/Iranwire/persian/    مراجعه کنند.ّ

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت