جزییات برگزاری نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه (Arabia Mold) از ۲۰ الی ۲۳ آذر ۱۳۹۶ در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.

جزییات برگزاری نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه (Arabia Mold) تنها رویداد در خاورمیانه است که به صنعت ابزار، قالب و قالب سازی فلزات می پردازد. بهترین تامین کنندگان تجهیزات و ماشین آلات در زمینه صنعت ابزار، قالب و قالب سازی فلزات به همراه تامین کنندگان این صنعت دور هم جمع می شوند تا برتری خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. نمایشگاه پیش رو با اقتصادی در حال پیشرفت که توسط رشد مستحکم در بخش صنعتی و تولیدی پشتیبانی می شود، مشتاقانه چشم به راه طراحان صنعتی، مهندسین، توسعه دهندگان تولید، تولید کنندگان، تامین کنندگان و سایر کاربران نهایی منطقه خواهد بود. نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه همچنین با مزیت های استثنایی مانند حمایت و مشارکت نمایشگاه قالب سازی فلزات اروپایی DEMAT همراه خواهد بود که از رویدادهای بین المللی برجسته در زمینه قالب سازی، ساخت ابزار و طراحی صنعتی محسوب می شود. نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه بزرگتر و بهتر از سال های قبل و در حالی برگزار می شود که به دنبال تقویت جایگاهش به‌ عنوان سکوی اختصاصی برای صنعت تولید منطقه ای است. همچنین این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه Plastivision در شارجه برگزار می گردد.

    بازدیدکنندگان نمایشگاه Arabia Mold ٢۰١٧:
    صاحبان مشاغل مانند:
    کارفرما
    مسئول
    مدیرعامل
    مدیران عمومی
    مدیر توسعه
    طراحان
    مهندسان
    مدیران بخش ابزار
    توسعه دهندگان تولید
    مدیران تولید
    تولیدی ها
    مدیران خرید و فروش

    از صنعت های زیر به نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه ٢۰١٧ دعوت می شوند:
    صنعت خودرو
    هوافضا
    لوازم خانگی
    کالاهای مصرفی
    صنعت نفت و گاز
    کشتی سازی و صنایع دریایی
    صنعت دارو
    ساخت کارخانه
    پلاستیک و پتروشیمی
    فن آوری بسته بندی
    صنعت ساختمان و ساخت و ساز
    صنعت چوب و مبلمان
    صنعت اسباب بازی
    صنعت جواهرات و اشیای قیمتی
    صنعت آلومینیوم
    صنعت فولاد
    دانشگاه ها و موسسات فنی
    صنایع دفاع
    ابزارهای ماشینی
    صنایع برق و الکترونیک
    فناوری پزشکی
    سایر بخش های صنعت تولید

    مشخصات غرفه داران در نمایشگاه فلزسازی شارجه:
    سازندگان قالب و ابزار
    قالب سازی و نمونه سازی سریع
    الگوسازی و نمونه سازی
    /CAD / CAM شبیه سازی/ واقعیت مجازی
    پرینترهای و چاپگرهای سه بعدی
    ماشین ابزارها
    نرم افزار و سخت افزار
    لوازم جانبی
    فولاد ابزار
    مهندسی
    طراحی
    تضمین کیفیت و اتوماسیون
    مصالح
    ابزار
    تجهیزات جانبی
    پردازش
    پرداخت کاری
    سایر

    نمایشگاه صنایع پلاستیک شارجه (Plastivision Arabia) - نمایشگاه همزمان:
    نمایشگاه قالب سازی فلزات شارجه ٢۰١٧ در کنار نمایشگاه صنایع پلاستیک عربیا  در مرکز نمایشگاه شارجه برگزار می شود. نمایشگاه صنایع پلاستیک شارجه توسط مرکز نمایشگاهی شارجه و انجمن تولیدکنندگان صنعت پلاستیک هند (AIPMA) برگزار می شود که از قدیمی ترین و بزرگترین تشکل ها در صنعت پلاستیک هند هستند و همچنین نمایشگاه صنایع پلاستیک هند را برگزار می کنند که جزو ١۰ نمایشگاه برتر پلاستیک در جهان است.

    این دو نمایشگاه با هم همکاری فوق العاده ای را شکل خواهند داد و مسلما با حضور بی سابقه بازدیدکنندگان عادی و توجه اهالی صنعت روبرو خواهند شد.


    بازار - آنچه که محرک صنعت است؟
    افزایش تخصصی شدن و بالا رفتن تقاضا همراه با فشار فراوان برای کاهش قیمت ها، سبب ایجاد نیاز به جدیدترین ماشین آلات، ابزارها، سیستم های خنک کننده و دیگر تجهیزات صنعتی و لوازم جانبی مرتبط با آن شده است. این تقاضا توسط اقتصادهای رو به رشد منطقه ایجاد می شود که بر بخش های مختلف صنعتی تمرکز کرده اند تا رشد اقتصادی خود را سرعت بخشند.

    بخش ابزار و قالب سازی به بخش های مختلفی از صنعت خدمت می کند و همین امر آن را به نشانه ای قوی از پایه تولیدی یک کشور تبدیل می کند. بخش تولیدی از عوامل اصلی تولید ناخالص داخلی امارات متحده عربی به شمار می رود و انتظار می رود بخش عمده ای از صادرات را هم تشکیل دهد.
    یکی از بازارهای کلیدی برای تجهیزات و تولیدات صنعت قالب سازی فلزات، بخش تامین تجهیزات پزشکی و بسته بندی کشورهای حوزه خلیج فارس است که تخمین زده شده است که ارزش آن در سال ٢۰١١ در حدود ٢ میلیارد دلار بوده، در حالی که تخمین زده می شود این مبلغ در خاورمیانه چیزی بیشتر از ٦ میلیارد دلار است.
    صنعت خودروسازی به تدریج در حال رونق گرفتن در منطقه است. شرکت های خودرو سازی اسکانیای سوئد و Ashok Leyland هند نمایندگی هایی را در امارات متحده عربی افتتاح کرده اند و شرکت Isuzu یک واحد تولیدی خود را در عربستان سعودی راه اندازی کرده است، در حالی که کمپانی JLR (جگوار-لندروور) در حال برنامه ریزی برای ساخت کارخانه ای به ارزش ١٦٧ میلیون دلار در امارات است.
    شهرهای صنعتی مانند شهر اقتصادی ملک عبدالله، شهر صنعتی سدیر، شهر صنعتی جیزان، مجموعه صنعتی رأس الخیر، شهرهای صنعتی ابوظبی (١، ٢، ٣) حجم زیادی از تقاضا برای قالب سازی فلزات، ماشین ابزارها و تجهیزات خواهند داشت.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس  www.arabiamold.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت