۷۴ شرکت در هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در بجنورد حضور دارند

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از حضور ۷۴ شرکت از استان‌های مختلف در هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته این استان خبرداد.

۷۴ شرکت در هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در بجنورد حضور دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، عبدالله یوسفی اظهار داشت: امسال شاهد رشد حضور شرکت‌های معتبر کشاورزی در نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته استان خراسان شمالی هستیم و 74 شرکت از  استان های مختلف کشور در این نمایشگاه  در مرکز استان حضور دارند.

    وی افزود: شرکت‌های معتبر کشاورزی از استان‌های تهران٬ البرز٬ کرمانشاه٬ خراسان رضوی و همدان در این دوره از نمایشگاه در خراسان شمالی حضور یافته  و این در حالی است که در سال ٬94 35 شرکت و سال95، 55 شرکت در این نمایشگاه به ارایه خدمات و محصولات خودپرداختند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها، شناسایی و انتقال تکنولوژی و فن‌آوری نوین به بهره‌برداران و بکارگیری دانش فنی در حوزه کشاورزی است. هم‌چنین تقویت تولیدات داخلی و ایجاد فضای رقابت برای عرضه محصولات کشاورزی از  اهدف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

    مدیر برگزاری این نمایشگاه نیز اظهار داشت: 74 غرفه‌دار درفضای مفید نمایشگاه به متراژ 1500 متر٬ غرفه‌های خود را دایر کرده‌اند.

    ابراهیم اسکوییان با اشاره به حضور استان‌های صاحب نام در این نمایشگاه اضافه کرد: با توجه به اینکه خراسان شمالی استانی حاصل خیز  است و کشاورزی در این استان رونق دارد، این نمایشگاه در خراسان شمالی برگزار می شود. همچنین شرکت‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، تبریز و ارومیه در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی ادامه داد: حضور شرکت‌های مختلف از استان‌های توانمند در این زمینه سبب آشنایی هر چه بیشتر با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه می‌شود که در جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی استان مؤثر است.

    اسکوییان  درباره برنامه‌های جانبی که همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود نیز گفت: مهم‌ترین برنامه جانبی که هم‌زمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود٬ برگزاری سمینار و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برای کشاورزان و صاحبان کارخانجات ماشین آلات کشاورزی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت