نمایشگاه بین المللی ایران وایر/ شهر آفتاب (۶)

حضور انجمن تولید کنندگان ماشین آلات سیم و کابل اتریش با ۱۸ شرکت عضو در نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی ایران

عصر نمایشگاه- انجمن تولید کنندگان ماشین آلات سیم و کابل اتریش (AWCMA/VOEDKM) به همراه ۱۸ شرکت از اعضای خود در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران که در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می شود حضور خواهد داشت.

حضور انجمن تولید کنندگان ماشین آلات سیم و کابل اتریش با ۱۸ شرکت عضو در نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» انجمن  تولید کنندگان  ماشین آلات سیم و کابل اتریش (AWCMA/VOEDKM) به همراه 18 شرکت از اعضای خود در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران حضور خواهد داشت.

    اعضای این انجمن از شرکت های برتر اتریشی هستند که به شکل تخصصی در زمینه تولید ماشین آلات سیم و کابل فعالیت میکنند.
    هدف اصلی این انجمن که در حال حاضر 20 عضو دارد  بازاریابی بین المللی محصولات و فن آوری های  پیشرو اتریشی در  صنعت سیم و کابل در بازارهای جهانی است.
    شرکت های عضو انجمن  تولید کنندگان ماشین آلات سیم و کابل اتریش به کیفیت و استانداردهای جهانی محصولات خود در جهان شناخته شده اند  و  هم اکنون از شرکای ترجیحی صنعت سیم و کابل در دنیا به شمار می روند.
    همچنین انجمن تولید کنندگان ماشین آلات سیم و کابل اتریش به نمایندگی از شرکت های عضو خود که ممکن است دریک  نمایشگاه بین المللی صنعت خود شرکت نیابند حضور پیدا میکند و به بازاریابی  و معرفی محصولات آنها جهت تقویت جایگاه ویژه صنعت گران اتریشی در این زمینه می پردازد.
    چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران در تاریخ 15 تا 18 آذر ماه 96 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره 22240011 شرکت متحدان آریا تماس حاصل نمایند یا به وسایت این نمایشگاه به آدرس http://www.iranwire.ir/Iranwire/persian/    مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت