رییس کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب:

برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب قطعی است

عصر نمایشگاه- رئیس کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مراحل نهایی آماده سازی شهر آفتاب و برگزاری قطعی این نمایشگاه در این محل خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب قطعی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از ایرنا، محمد رضا توکل صدیق افزود: پیشرفت عملیات عمرانی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب خوب بوده و با تلاش دست اندرکاران اجرایی کارهای مقدماتی بزودی پایان می یابد.
    وی با بیان اینکه برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب قطعی است ، اظهار داشت: به دلیل جابه جایی نمایشگاه از مصلای به شهر آفتاب ، شرایط برای ما سخت تر شده است و تا 10روز دیگر آمار ناشران ، متراژ سالن و تعدد غرفه ها نهایی می شود.
    رئیس کمیته ناشران داخلی نمایشگاه در پاسخ به حضور ناشران متخلف در این دوره از نمایشگاه ، گفت : درخواست حضور ناشرانی که در نمایشگاه کتاب تهران 94متخلف شناخته شده اند را برای حضور در بیست و نهمین دوره از این نمایشگاه به وزارت ارشاد ارسال کرده ایم ولی تاکنون پاسخی دریافت نشده است .
    صدیق، با بیان این که اتحادیه ناشران و کتابفروشان به نمایندگی از تشکل ها تمام برنامه ریزی های نمایشگاه کتاب را انجام می دهد،ادامه داد:اجرای کمیته های ناشران داخلی، بین المللی، روابط عمومی و تبلیغات و فعالیت های فرهنگی در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به عهده ناشران تهران است و کمیته های پشتیبانی، مالی، حراست و انتظامی و اجرایی و رفاهی نیز در اختیار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می گیرد.
    نایب رییس اول اتحادیه کتابفروشان و ناشران با بیان این که نحوه هزینه کرد در نمایشگاه کتاب تهران نیز توسط شورای سیاستگذاری نمایشگاه انجام می شود، گفت: شهر آفتاب نیز با مساعدت شهرداری تهران برای برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده می شود.
    پروژه مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندکی از فرودگاه امام خمینی (ره) در مسیر اتوبان تهران - قم واقع شده است.
    این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران – قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.
    بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی 15 تا 25 اردیبهشت ماه 95 برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت