هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی قزوین برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهادها قزوین آذرماه امسال برگزار می شود.

هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی قزوین برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها،آبیاری،آبرسانی،صنایع و ماشین آلات کشاورزی از 7 لغایت 10 آذر ماه به مدت چهار روز با حضور بیش از 60 مشارکت کننده در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برگزار می شود.

    طاهرخانی افزود : توجه به صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن در جهت بهینه سازی بهره وری از عرصه های کشاورزی همواره یکی از ابزارهای مهم و هدایتگر یک جامعه به سمت تعالی و خودکفایی اقتصادی است.
    وی افزود : بهره گیری از فن آوری های برتر نقش مهمی را در راستای تولیدات محصولات کشاورزی دارد که در این میان برگزاری نمایشگاه ها به منظور به کارگیری استراتژی های نوین بازاریابی و تلاش مستمر در جهت شناسایی مشتریان در بازارهای مختلف نقش موثری داشته و در جهت آشنا نمودن متخصصان ،جامعه مهندسی و آحاد مردم با آخرین تکنولوژی های روز این صنعت نقش مهمی را ایفا می نماید.
    وی اضافه کرد: ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.
    این مسئول خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، اصفهان، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، مازندران،البرز، گیلان، همدان و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها،آبیاری،آبرسانی،صنایع و ماشین آلات کشاورزی از 7 لغایت 10 آذر ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصان و علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت