استقبال اروپاهی ها برای گسترش همکاری های دریایی با ایران

عصر نمایشگاه- شرکت های بزرگ اروپایی فعال در زمینه صنایع دریایی اقدام به حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران IRANIMEX۲۰۱۷ در جزیره کیش نموده اند.

استقبال اروپاهی ها برای گسترش همکاری های دریایی با ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری»عصر نمایشگاه» به نقل  از دبیرخانه نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی، به دنبال گسترش ارتباطات خارجی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، شرکت های بزرگ این حوزه در اروپا اقدام به حضور در نمایشگاه IRANIMEX2017 نموده اند که می توان از کشورهای هلند، آلمان، سوئد، ایتالیا، فرانسه، دانمارک، فنلاند و اسپانیا نام برد.
    همچنین با ارتباطات جدید صورت گرفته با کشور نروژ، شرکت Hoglund و 4 شرکت بزرگ دیگر از این کشور در جمع شرکت ها و فعالین صنایع دریایی و دریانوردی ایران و جهان در جزیره کیش قرار می گیرند.
    کشور نیمه اروپایی ترکیه نیز که دارای روابط اقتصادی و مبادلات تجاری زیادی در زمینه های گوناگون صنعتی و غیرصنعتی با ایران می باشد، از نمایشگاه IRANIMEX2017 استقبال و شرکتهای ترک در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که می توان به سه شرکت بزرگ در زمینه کشتی سازی و تعمیر انواع شناور اشاره نمود.
    خاطر نشان می شود، برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران که حتی الامکان مطابق با آخرین دستاوردهای روز نمایشگاهی دنیا برگزار می شود، می تواند نقش بسزایی در شناسایی و گسترش مناسبات تجاری و ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری بین مراکز صنایع دریایی و دریانوردی و طرفهای خارجی آنها ایفا نماید.
    لازم به ذکر است، کلیه بازدیدکنندگان می بایستی برای بازدید از نمایشگاه در سایت نمایشگاه به نشانی iranimex.ir ثبت نام و کارت ورود به نمایشگاه را دریافت نمایند.
    یادآور می شود، نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2017 کیش، طی سه روز از تاریخ 21 الی 23 آذر ماه از ساعت 16 الی 22 میزبان مدعوین گرامی خواهد بود.
    گفتنی است، نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی 20 الی 23 آذر ماه سال جاری با حضور مقامات کشوری، لشگری، کارشناسان و صاحبنظران، وزارتخانه ها، ارگانها، سازمانها، نهادها و شرکتهای دریایی کشور در جزیره کیش برگزار می‏ گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت