تازه‌ترین اخبار از نمایشگاه کتاب

از تاسیس غرفه‌های متحدالشکل مواد غذایی تا برنامه سالن کارنامه نشر

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از تدابیر و برنامه های ویژه برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خبر داد.

از تاسیس غرفه‌های متحدالشکل مواد غذایی تا برنامه سالن کارنامه نشر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، حسین صفری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه رفاهی نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه امسال در شهر آفتاب برگزار می شود، از حساسیت بالایی برخوردار است و از این رو برنامه های ویژه ای پیش بینی شده است.

    وی افزود: توسعه حمل و نقل داخلی نمایشگاه از جمله مواردی بوده است که بر روی آن تاکید فراوانی شده و پیش بینی شده تا از محل ورود به نمایشگاه تا ورودی سالن ها از طریق حمل و نقل داخلی انجام شود. همچنین استراحتگاه هایی در مکان های مختلف نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تعبیه شده تا خدماتی به بازدیدکنندگان ارایه دهد.

    صفری از برپایی «ایستگاه مادر و فرزند» در نمایشگاه خبر داد و گفت: این ایستگاه برای مادرانی که به همراه کودکان خود به نمایشگاه مراجعه می کنند، پیش بینی شده است. همچنین هماهنگی های لازم برای حضور دانشجویان شهرستانی در زائرسرای حرم مطهر امام خمینی (ره) نیز انجام شده است. ایجاد نمازخانه، آبخوری، ایستگاه امانات، ایستگاه های شارژ موبایل و... از دیگر اقداماتی است که در حوزه امکانات رفاهی پیش بینی شده است. 

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی از تاسیس غرفه های متحدالشکل مواد غذایی در نمایشگاه خبر داد و گفت: این غرفه ها در محیط نمایشگاه به ارایه خدمات می پردازند و تلاش شده تا مواد غذایی با برندهای معتبر در این غرفه ها حضور داشته باشند. همچنین پیش بینی شده تا در داخل سالن ها نیز غرفه هایی به منظور ارایه آب آشامیدنی ایجاد شوند.

    صفری در پایان عنوان کرد: شهرداری تهران هماهنگی با پایانه تاکسیرانی عمومی، تاکسیرانی بانوان، اتوبوسرانی انجام داده تا خدمات حمل و نقل از نقاط مختلف شهر به مقصد نمایشگاه و بالعکس به خوبی انجام شود. از سوی دیگر، هماهنگی هایی با شرکت پست و پیک بادپا به منظور دایر کردن شعبه پستی در نمایشگاه انجام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت