حضور کلینیک سیار صنعت در نمایشگاه اراک

عصر نمایشگاه- مهندس شاه‌کرمی، مجری برگزارکننده یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات اعلام کرد: نخستین کلینیک سیار صنعتی در بزرگترین رویداد اقتصادی پایتخت صنعت ایران رونمایی خواهد شد که این کلینیک در تمامی زمینه‌های بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی و فضای کسب و کار و... به واحدها و شرکت‌های صنعتی مشاوره می‌دهد.

حضور کلینیک سیار صنعت در نمایشگاه اراک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش، محمد شاه‌کرمی افزود: در این نمایشگاه اداره کل استاندارد و آزمایشگاه‌های زیرمجموعه حضور خواهند داشت و به صنایع خدمات ارائه خواهند داد که این مهم با عنایت به نقش مهم استاندارد به عنوان یکی از پارامترهای اساسی صنعت است.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های صنعت و معدن ادوار قبل با بیش از 70 درصد رشد در پارامترهای متراژ و تعداد شرکت‌کنندگان مواجه است، گفت: از ویژگیهای دیگر این نمایشگاه برگزاری نمایشگاه پژوهش همزمان با نمایشگاه صنعت و معدن است و این امر به دلیل نقش مهم علم و دانشگاه در صنعت و رونق اقتصاد است و بدین جهت 25 دانشگاه در نمایشگاه پژوهش حضور خواهند یافت.

    رئیس هیأت مدیره شرکت رایا پردیس آریان در خصوص نقش نمایشگاه‌ها در رونق اقتصاد خاطر نشان کرد: در دوران پسابرجام بایستی بتوانیم برای تولیداتمان بازارهای جدیدی بیابیم تا بتوانیم فروش بهتری داشته باشیم و این فرآیند تنها در نمایشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و ما می‌توانیم محصولات و خدمات خود را در نمایشگاه‌ها معرفی نماییم، چرا که هرچه بتوانیم بازارهای بهتر و بیشتری را بیابیم بخش اعظمی از مشکلات حاکم بر صنایع از طریق گردش سرمایه و پول مرتفع خواهد شد.

    وی بر تقویت زیرساختها جهت جذب مهمانان و شرکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه‌ها تاکید نمود و افزود: در بحث هتل در استان مرکزی از هتلهای خوبی برخوردار هستیم ولی در بسیاری موارد همچون مباحث فرودگاهی و برقراری پروازهای بین‌المللی و مستقیم دچار ضعف هستیم که امید است مسئولان مربوطه این مشکلات را مرتفع کنند.

    شاه کرمی در پایان سایت نمایشگاهی اراک را از سایتهای خوب و بنام کشور توصیف نمود و تاکید کرد: امید است با بهره‌برداری بهینه از زیرساختهای خوب نمایشگاهی این سایت به جایگاه ویژه تری در کشور دست یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت