در اقدامی تحسین برانگیز

چالش " یک ساعت با ویلچر " به نمایشگاه بین المللی متافو هم رسید

عصر نمایشگاه- چالش " یک ساعت با ویلچر " در نمایشگاه بین المللی متافو در حمایت از معلولان جسمی و حرکتی اجرا خواهد شد.

چالش " یک ساعت با ویلچر " به نمایشگاه بین المللی متافو هم رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛ جامعه صنعت نمایشگاهی ایران با طرح موضوع " یک ساعت با ویلچر " که همزمان با 12 آذر ماه امسال است، برنامه ریزی کرده اند تا در مراکز نمایشگاهی ایران و همزمان با رویدادهای بین المللی کشور در اقدامی مشترک آن را اجرایی کنند.
    12 آذرماه مصادف با سوم دسامبر  و روز جهانی معلولین است، کمپینی ایجاد شد که مراکز نمایشگاه های ایران برای بررسی نقاط ضعف و بهبود شرایط فیزیکی مراکز نمایشگاهی با همکاری برگزار کنندگان نمایشگاه های کشور یک ساعت از این روز را با ویلچر در مرکز نمایشگاهی  را طی کنند.
    باتوجه به اینکه تمام اقشار جامعه حق استفاده و بهره مندی از فرصت ها و امکانات و تسهیلات ارایه شده در نمایشگاه های بین المللی را دارند، کسانی که به دلایل متعدد معلولیت جسمی و حرکتی پیدا کرده اند نیز قشر بسیار زیادی را تشکیل میدهند، که اطلاع رسانی درباره اینکه تمام شرایط حضور و بازدید برای آنها هم ایجاد شده است می تواند سهم بسیار موثری در ایجاد انگیزه و حضور بیشتر و ارایه خدمات یکسان با افرادی که معلولیت ندارند داشته باشد.
    با مطرح شدن چالش " یک ساعت با ویلچر " مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به تمامی بخش های این شرکت همزمان با 12 آذر ماه استفاده از ویلچر را این مرکز نمایشگاهی ابلاغ کرد، پس از اعلام این خبر، شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق ( کرمان)  نیز به چالش یک ساعت با ویلچر پیوست.
    باتوجه به اینکه در تهران از 13 آذر ماه نمایشگاه بین المللی متافو با سابقه قوی و حضور بازدید کنندگان گسترده و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می شود، به این طرح پیوست، عبدالکریم جلالی مدیرعامل شرکت بین المللی نمانگر به عنوان برگزار کننده رسمی نمایشگاه بین المللی متافو نیز اعلام حمایت نموده و از غرفه سازان این رویداد بین المللی درخواست پیوستن به این چالش و ایجاد رمپ در هر غرفه را دادند.
    پایگاه خبری عصرنمایشگاه از اقدام تمامی جامعه صنعت نمایشگاهی ایران  که در راستای توجه به زیرساخت های موثر در استاندارد سازی مراکر نمایشگاهی و رفع ایرادات موجود و توجه به موضوعاتی که بسیار می تواند در این صنعت اثر گذار باشد  گام برمی داردند قدردانی می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت