حضور ۲۱ کشور در نمایشگاه بین المللی ایران متافو

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو از ۱۳ تا ۱۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بیست و یک کشور که اغلب اروپائی هستند هفته آینده در این نمایشگاه، جدیدترین تولیدات و خدمات شرکت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

حضور ۲۱ کشور در نمایشگاه بین المللی ایران متافو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از گسترش , چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، کشورهای آلمان، امریکا، سوئیس، انگلستان، ایتالیا، چین، تایوان، هند، هلند، ژاپن، سوئد، فرانسه، ترکیه، جمهوری اسلوانی، امارات متحده عربی، جمهوری چک، روسیه، اتریش، اسپانیا و کره جنوبی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    رییس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو در این باره گفت: اولویت ما شرکت‌های داخلی هستند و از 460 شرکت‌کننده، بیش از 270 مورد آن داخلی هستند.

    چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو از 13 تا 16 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزارمی شود.

    عبدالکریم جلالی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری دو هدف اصلی برای حضور شرکت‌های خارجی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو است، افزود: شرکت‌های ایرانی از جای جای کشورمان تولیدات خودشان را از صنایع فولادی گرفته تا صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته گری به نمایش خواهند گذاشت.

    وی اضافه کرد: آشنایی با جدیدترین تولیدات و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات بین مشارکت‌کنندگان و متخصصان، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش صنعت متافو، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید‌کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات دیگر اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو تهران است.

    جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه صنعتگران و صاحبان صنایع استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه حضور می‌یابند، گفت: قرار است درمدت زمان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، چند هیات تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌های نمایشگاهی، با شرکت‌های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

    مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه ؛ انواع آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی، آلومینیوم، محصولات و ماشین‌آلات فولادی، مس و روی، قالب سازی، آهن کاری، فر و آلیاژ، فرآورده‌های نسوز، شیرهای صنعتی، لوازم و کنترل سیالات، فلزات غیر آهنی، ریخته گری، آهنگری، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، ماشین کاری، قالب سازی، متالورژی و صنایع وابسته را به نمایش می‌گذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت