نمایشگاه خودرو تهران ۹۶(۶۰)

مصاحبه با مدیر فروش و بازاریابی شرکت کارمانیا؛ جای خالی بسیاری از برندهای خوب در این نمایشگاه حس می‌شد

عصر نمایشگاه- شرکت خودروسازی کارمانیا که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی کرمان است در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و باهدف اصلی راه‌اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم شروع به فعالیت کرد.

مصاحبه با مدیر فروش و بازاریابی شرکت کارمانیا؛ جای خالی بسیاری از برندهای خوب در این نمایشگاه حس می‌شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از «عصرخودرو»،  سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران این شرکت با خودرو BYD S6 حضور فعالی داشت در نمایشگاه امسال نیز با چند سورپرایز ویژه در نمایشگاه حضور متفاوتی پیدا کرد. کراس اوور S6 که در حال حاضر در بازار وجود دارد و سدان اقتصادی F3 که به‌تازگی قرار است به بازار وارد شود در کنار کراس اوور لوکس Sung در غرفه BYD حضور دارد. علاوه بر این‌ها رونمایی از خودرو BYD S7 که درواقع نسل جدید همان خودرو محبوب S6 است هم در روز ویژه خبرنگاران در این غرفه انجام شد. در حاشیه این رونمایی با علیرضا زرین‌فکر، مدیر فروش و بازاریابی شرکت خودروسازی کارمانیا گفت‌وگویی داشتیم تا از وی درباره خودرو جدید رونمایی شده و برنامه‌های آینده این شرکت اطلاعات بگیریم.

    •  به‌عنوان سؤال نخست، کارمانیا برای نمایشگاه امسال چه آورده است؟
    کارمانیا برای دومین سال حضور در نمایشگاه محصولات S6،F3 و سانگ و همچنین خودرو برقی e6 را برای نمایشگاه امسال آورده است. در کنار این‌ها اقدام به رونمایی و فروش کراس اوور جدید خود یعنی S7  کرده است که درواقع نسل جدید خودرو S6 است.

    •  جایگاه S7 را در بازار چطور ارزیابی می‌کنید و رقبا آن را چه خودروهایی می‌دانید؟
    این خودرو در حقیقت نسل جدیدی از خودروی محبوب S6 است که با بهره‌گیری از پیشرانه دو لیتری توربوشارژر و گیربکس اتوماتیک 6 سرعته DCT می‌تواند با خودروهای ژاپنی و کره‌ای مانند سانتافه و اوتلندر و همچنین تویوتا راو4 رقابت کند. امکانات خوب این خودرو مانند دوربین 360درجه، سقف پانورامیک، گرم‌کن صندلی، تنظیم برقی صندلی راننده در 12 جهت، تهویه 2 کانالِ، مانیتور 10.1 اینچی لمسی و پنل پشت آمپر 12.1 اینچی می‌تواند S7 را رقابت با دیگر خودروهای این رنج آماده کند.

    •  در مورد وضعیت برندBYD  در ایران بگویید، و این‌که آیا S7 می‌تواند نظر بازار را نسبت به ابن برند عوض کند ؟
    BYD یکی از نخستین خودروهایی بود که تکنولوژی باتری قابل شارژ را برای خودرو توسعه داد و ازاین‌جهت در بازار آمریکا و اروپا یک برند شناخته‌شده به‌حساب می‌آید به‌طوری‌که خودروهای برقی این برند در بازار آمریکا و آلمان و انگلستان و هلند بسیار شناخته‌شده و پرفروش است. در مورد  S6 هم می‌توان گفت که این خودرو نخستین شاسی‌بلند چینی است که موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از CNCAP شده است. با توجه به این‌که این خودرو در بازار ایران هم مورد استقبال قرار گرفت، خودروسازی کارمانیا اقدام به تولید نسل جدید این خودرو با نام S7 کرده است تا جوابگوی نیاز بازار باشد.
    اجازه بدهید تا درباره غرفه کارمانیا در نمایشگاه هم‌صحبت کنم. امسال در نمایشگاه اقدام به ارائه چند نمونه از توانمندی‌های برند BYD کردیم که شامل نمونه Half-Body ( کیت برش خورده بدنه خودرو S6 با تأکید بر استقامت بدنه در برابر ضربه)، موتور برش خورده F3 و کیت هایبرید تانگ کرده‌ایم تا علاقه‌مندان در زمان بازدید از خودروها با این تکنولوژی ها هم آشنا شوند.
    خودروسازی کارمانیا در راستای ارائه خدمات پس از فروش هم اقدام بسیار زیادی انجام داده است که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به توسعه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش به 31 نمایندگی در سراسر کشور اشاره کرد که البته در آینده نزدیک این تعداد افزایش خواهد یافت.

    •  خودرو F3 در حال حاضر چه وضعیتی دارد و اینکه برای ارائه آن چه برنامه‌ای دارید؟
    شرکت کارمانیا بر روی خودرو F3 به‌عنوان یک سدان اقتصادی باکیفیت که در بازه قیمتی مناسب و باقیمت مناسب عرضه می‌شود حساب ویژه‌ای بازکرده است. این خودرو که با توجه به قیمتش با ارائه امکانات کافی می‌تواند نیاز مشتری را به‌خوبی برآورده کند در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.  این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با بهره می‌برد که در کنار گیربکس 5 سرعته دستی که بسیار با این پیشرانه هماهنگ عمل می‌کند می‌تواند در بازار ایران به‌خوبی بدرخشد و به‌خصوص با نگاه به اینکه امکانات این خودرو در مقایسه با رقبا قیمتی خود بسیار زیاد است انتظار می‌رود که مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد. در حل حاضر شرایط فروش این خودرو به‌صورت مشارکتی موجود است و بنابراین نمی‌توان قیمت نهایی برای آن اعلام کرد ولی به هر احتمال زیاد باقیمتی در حدود 52 تا 53 میلیون تومان عرضه خواهد شد. این خودرو قرار است در آینده نزدیک علاوه بر گیربکس دستی با یک گیربکس اتوماتیک هم به بازار ارائه شود که البته اطلاعات دقیق درباره آن گیربکس را در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

    •  نمایشگاه امسال را چطور ارزیابی کردید و آیا به نسبت سال گذشته پیشرفتی حاصل‌شده است؟
    نمایشگاه امسال به نسبت سال گذشته پیشرفت‌های زیادی کرده است و تقریباً تنها نمایشگاه خودرویی ایران است که استانداردهای برگزاری آن به استانداردهای اروپایی نزدیک است. البته جای خالی بسیاری از برندهای خوب در این نمایشگاه حس می‌شد ولی اگر با همین جهت‌گیری پیش برود احتمالاً در سال‌های آینده به بلوغ کامل خواهد رسید.

    •  به‌عنوان سؤال آخر، آیا در نمایشگاه تعرفه فروش خاصی در نظر گرفته‌اید؟
    بله، در نمایشگاه تعرفه ویژه‌ای برای فروش محصولات ارائه‌شده است. برای خودرو S6 سود مشارکت و انصراف ویژه نمایشگاه در نظر گرفتیم و با تخفیف ویژه قیمت S6 آن را به مشتریان عرضه خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت