حضور فعال ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بلگراد

عصر نمایشگاه- حضور فعال و چشمگیر سفارت ایران در صربستان در شانزدهمین بازار بین المللی خیریه که روز یکشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بلگراد و با شرکت بیش از ۴۰ سفارتخانه مقیم برگزار شد، توجه ویژه بازدیدکنندگان از این بازار را به خود جلب کرد.

حضور فعال ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بلگراد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  ایرنا، این نمایشگاه هر ساله در آستانه سال نو میلادی در پایتخت صربستان به منظور کمک به نیازمندان و آشنایی با فرهنگ و آثار تمدنی دیگر کشورها از سوی باشگاه بین المللی زنان ( International Women Club ) در بلگراد و مشارکت سفارت خانه های مقیم برگزار می شود.
    غرفه ایران در بازارچه بین المللی پایتخت صربستان امروز یکشنبه با به نمایش گذاشتن صنایع دستی، آثار مینیاتوری و خطاطی، آثار هنری استاد فرشچیان و دیگر آثار تاریخی و فرهنگی ایران در کنار محصولات تولیدی کشورمان همچون پسته و زعفران به همراه انواع غذاها و شیرینی های متنوع سنتی و اصیل که با مشارکت فعال بانوان ایرانی مقیم بلگراد تهیه شده بود با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان صرب و اتباع دیگر کشورهای شرکت کننده روبرو شد.
    علاقه و احترام ویژه مردم صربستان به فرهنگ، تمدن و مردم ایران از جمله دیگر دلایل حضور و استقبال گسترده و کم نظیر از غرفه کشورمان بود.
    رایزنی فرهنگی و دیگر نهادهای جمهوری اسلامی در بلگراد در برگزاری غرفه ایران در این نمایشگاه با سفارت کشورمان همکاری نزدیکی داشتند.
    نمایشگاه بازار خیریه که توسط باشگاه بین المللی زنان و همسران سفرای کشورهای مقیم در صربستان هر ساله در نمایشگاه بین المللی بلگراد برگزار می شود در آن محصولات سنتی، سوغات و همچنین مواد غذایی ملی به معرض نمایش و فروش گذاشته می شود.
    بازارچه بین المللی خیریه بلگراد فرصتی برای مراودات فرهنگی بین اتباع کشورهای مختلف و تقویت حس نوع دوستی و کمک به مردم نیازمند است.
    درآمدهای حاصل از فروش غذاهای سنتی و تولیدات صنایع دستی کشورهای شرکت کننده در این بازارچه یک روزه برای کمک به قشر نیازمند در صربستان اختصاص می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت