مشارکت بخش خصوصی ایران با ۱۰ استارت آپ در نمایشگاه بین المللی« باکو تل »

عصر نمایشگاه- مدیر کل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، از مشارکت شرکت های نوپای بخش خصوصی کشورمان در نمایشگاه بین المللی «باکو تل » در جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت : ۱۰ استارت آپ موفق ایرانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت .

مشارکت بخش خصوصی ایران با ۱۰ استارت آپ در نمایشگاه بین المللی« باکو تل »
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا,حسین ملک روز دوشنبه در حاشیه نشست کارشناسی دومین اجلاس وزیران ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو در باکو گفت : این نمایشگاه فردا همزمان با آغاز به کار اجلاس وزیران افتتاح می شود.
    وی افزود: با هماهنگی و حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران 10 استارتاپ موفق کشورمان خدمات ، توانمندی و دستآورده های خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد که یک حرکت خوبی برای حضور آنها در منطقه قفقاز جنوبی خواهد بود .
    ملک در مورد اهداف و محورهای دومین اجلاس وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو ، اظهار داشت : سه موضوع عمده ، شامل کشاورزی الکترونیک ، آموزش الکترونیک و سلامت الکترونیک در این اجلاس مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
    وی افزود: ایران آمادگی دارد تجارب خود را در زمینه های یاد شده در اختیار کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) قرار دهد.
    به گفته وی، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در دومین اجلاس وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو در باکو ، دیدارهای دو جانبه ای نیز با برخی وزیران کشوهای عضو انجام خواهد داد.
    این اجلاس در دو سطح کارشناسان و وزیران به مدت دو روز طی امروز و فردا - 13 و 14 آذر ماه - برگزار می‌شود و هیات های کارشناسی از 10 کشور عضو اکو امروز گردهم آمده اند تا مقدمات نشست فردا که با حضور وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود را فراهم کنند.
    نخستین اجلاس وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو در سال 2012 در تهر ان برگزار شده است . سازمان همکاری اقتصادی - اکو - شامل 10 کشور ایران ، جمهوری آذربایجان ، ترکیه ، افغانستان ، پاکستان ، تاجیکستان ، قرقیزستان ، قزاقستان ، ازبکستان و ترکمنستان است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت