نمایشگاه استالکس (۷)

حضور ۸۰ نفر در کارگاه های آموزشی و ۴۰ شرکت نمایشگاهی در اولین رویداد بین المللی استالکس

عصر نمایشگاه- برگزار کننده نمایشکاه بین المللی استالکس گفت: تا کنون حضور بیش از ۸۰ نفر در کارگاه های آموزشی و ۴۰ شرکت و مرکز نمایشگاهی ایران در اولین رویداد خدمات نمایشگاهی ایران قطعی شده است.

حضور ۸۰ نفر در کارگاه های آموزشی و ۴۰ شرکت نمایشگاهی در اولین رویداد بین المللی استالکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,علی رجب زاده مجری برگزار کننده نمایشگاه استاکس در گفت و گو با خبرنگار عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه خدمات نمایشگاهی ایران، استالکس از روز شنبه 18 آذر ماه آغاز به کار می کند و تا 20 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان فارس پذیرای علاقه مندان است.

    وی افزود: این نمایشگاه که مخصوص فعالان نمایشگاهی ایران است در بخش های مختلف و متنوعی برگزار می شود  و دارای کارگاه های اموزشی مختلفی در بحث های نمایشگاهی است.

    مجری برگزاری استالکس ٢۰١٧  اظهار کرد: دورهای آموزشی این نمایشگاه  با حضور برونو مایزنر، مصدق حمید و فرخ شهابی نژاد در زمینه های آشنایی با صنعت نمایشگاهی آلمان" ، " Registration " ، " نوین مدیریت برگزاری نمایشگاه Exhibition Technology " ، " اصول طراحی در سازه‌های مدولار" و " بازاریابی و فروش نمایشگاهی"  برگزار می شود.

    رجب زاده با اشاره به استقبال فعالان صنعت نمایشگاهی از این رویداد تخصصی عنوان داشت: این رویداد حوزه های مختلف صنعت نمایشگاهی را تحت پوشش قرار می دهد که و از هر بخش مشارکت کننده هایی حضور دارند برای مثال  در بخش مراکز نمایشگاهی بیش از ١۰ مرکز بین المللی و معتبر استانی، در بخش شرکت های برگزار کننده نمایشگاه ١٢ شرکت برگزارکننده داخلی و خارجی، در بخش غرفه سازی  ١۰ شرکت، در حوزه رسانه و اطلاع رسانی نمایشگاهی 5 گروه رسانه ای به ارائه دستاورد ها و توانمندی های خود می پردازند.

    برگزار کننده نمایشکاه استالکس این رویداد را محل مناسبی برای به اشتراک گذاری تجربیات شرکت ها دانست و بیان داشت: در این گرد همآیی بزرگ فعالان صنعت نمایشکاهی می توان ریشه بسیاری از مشکلات این صنعت را مورد بررسی قرارداده و با هم افزایی و استفاده از خرد جمعی راه های مناسب فائق آمدن بر مشکلات را مشخص کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت