میدکس را بیشتر بشناسید

عصر نمایشگاه- نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (Midex) از ۲۳ الی ۲۶ دی ۱۳۹۶ در تهران برگزار می‌شود.

میدکس را بیشتر بشناسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش,این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران محسوب می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری، تجهیزات دکوراسیون، کف پوش، دیوار پوش، پرده، لوازم تزئینی، مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، فناوری‌های نوین ساختمان و کتب تخصصی و دانشگاهی به ارائه محصولات و خدمات خود اقدام خواهند نمود.

    نمایشگاه دکوراسیون داخلی تهران با اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها (UFI)، افتخاری ملی کسب نموده و به برندی جهانی تبدیل شده است. این تأییدیه نشان دهنده کیفیت نمایشگاه بوده و اثربخشی آن را برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان تضمین می‌نماید. نمایشگاه معماری تهران فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند.

    مزایای شرکت در نمایشگاه معماری و شهرسازی ایران در سال 2018 میلادی عبارتند از: معرفی توانمندی‌ها و محصولات در سطح گسترده و بین‌المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌های آنان، فرصت جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت واحد صنعتی خود، ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام و ارائه دهنگان خدمات صنعتی، شناخت شرایط کلی بازار و امکان برنامه‌ریزی بر اساس آن، تعامل با شرکت‌های همکار جهت برون سپاری و امور پیمانکاری، به روز رسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت، فرصت استعدادیابی و جذب دانش آموختگان و متخصصان جدید، فرصت‌های تبلیغاتی متعدد (چاپی، اینترنتی، محیطی، تلویزیونی و…)، شرکت در نشست‌های تجاری بین‌المللی با هیات‌های خارجی مدعو، انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی است.

    در ادامه می‌توان از مزایای بازدید از نمایشگاه طراحی داخلی تهران ٩٦ یاد کرد. مواردی همچون آشنایی با طیف گسترده‌ای از محصولات داخلی و خارجی امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات، انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود، ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مطرح کردن نیازهای خود، کسب اطلاعات گسترده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت و انرژی، کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری پربازده، یافتن فرصت‌های شغلی جدید، کشف ایده‌های جدید برای پیشرفت کسب و کار، امکان تعامل و مشورت با صاحب نظران و متخصصان، شرکت در سمینارها و کارگاه‌های تخصصی، به روز رسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت، امکان مذاکره مستقیم با مدیران شرکت‌های مطرح از جمله اینها است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت