نمایشگاه بین المللی ایران وایر; شهرآفتاب/ (۲۲)

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب: استقبال خوب شرکتها از نمایشگاه بین المللی ایران وایر

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب گفت: چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران وایر با همکاری شرکت نمایشگاه های دوسلدورف آلمان در شهرآفتاب برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب: استقبال خوب شرکتها از نمایشگاه بین المللی ایران وایر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، دکتر محمد رئوف قادری با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه  بین المللی صنایع مفتولی، سیم وکابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته در مجموعه شهرآفتاب اظهار داشت: با توجه به برررسی هایی صورت گرفته، حضور شرکتها و موسسات مرتبط با این صنعت، برای حضور در این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و جایگاه شرکتهای خارجی در این دوره از نمایشگاه به خوبی مشهود است.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ایران وایر می تواند سبب رشد صنعت سیم و کابل در کشور شود گفت: خوشبختانه همکاری خوبی با نماینده دوسلدورف آلمان برای برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است و بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین تکنولوژی، تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم می گذارند.
    وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی،سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران (IRANWIRE) بیش از 40 شرکت داخلی و 90 شرکت خارجی مشارکت دارند.
    قادری با بیان اینکه در خصوص این نمایشگاه اطلاع رسانی خوبی صورت گرفته است بیان کرد:  ما با وسواس و جدیت بدنبال استاندارد سازی نمایشگاهها هستیم و امیدواریم مردم نیز از این نمایشگاهها استقبال و بازدید کنند.
    چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل ،اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران در تاریخ 15 تا 18 آذر ماه 96 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره 22240011 شرکت متحدان آریا تماس حاصل نمایند یا به وسایت این نمایشگاه به آدرس http://www.iranwire.ir/Iranwire/persian/    مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت