مدیرک ارشاد استان بوشهر:

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر ۲۳ آذر راه‌اندازی می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر ۲۳ آذر با حضور ۲۵۰ ناشر با ۳۵ هزار عنوان کتاب در شهر بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر ۲۳ آذر راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، حمیده ماحوزی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اولویت برنامه‌ها است اظهار داشت: حاشیه نشینی شهرها بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و دیگر ناهنجاری‌ها را در درون خود جای داده است.

    وی از تشکیل شورای صیانت از خانواده در بوشهر خبرداد و افزود: این شورا مشکلات خانوادگی را مورد بررسی قرار  و راهکاری لازم برای رفع آنها ارائه می‌دهد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای کنسرت‌های موسیقی در بوشهر خاطر نشان کرد: 430 برنامه موسیقی بدون حاشیه و لغو و 700 نمایش تئاتر در استان بوشهر اجرا شده که مورد استقبال جامعه هدف قرار گرفت.

    ماحوزی، انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب را یکی از موفقیت‌های امسال استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این عرصه 32 نوع فعالیت در عرصه کتابخوانی در مناطق مختلف اجرا می شود و در این راستا 1700 باشگاه کتابخوانی در بوشهر فعال شده که هر باشگاه 15 دانش‌آموز و یک مربی و دبیر مدرسه تحت پوشش کتابخوانی دارد.

    وی از برگزاری 346 مین نمایشگاه کتاب استانی کشور در بوشهر خبرداد و افزود:دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر 23 آذر با حضور 250 ناشر با 35 هزار عنوان کتاب در شهر بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یاد شده تا 28 آذر در محل دائمى نمایشگاه‌هاى بین المللى بوشهر برپا است خاطر نشان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر با 30 درصد تخفیف، کتاب در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

    ماحوزی افزود: نمایشگاه کتاب بوشهر در حوزه‌هاى کودک و نوجوان، دانشگاهى، حقوق، هنر، کشاورزى، قرآنی،کمک آموزشی، اجتماعی، تاریخی و زبان خارجه است.

    وی اظهار داشت: نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه، دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نظر و تشویق و ترغیب افراد جامعه به یار مهربان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت