همه چیز درباره نمایشگاه گوانگجو ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- برای ما ایرانی‌ها نام شهر گوانگجو چین با نام نمایشگاه Canton Fair (نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و واردات چین) عجین شده است. از آنجایی که بیشتر صنایع و کارخانجات چین در جنوب این کشور واقع شده، شهر گوانگجو به‌عنوان قطب نمایشگاهی و صنعتی کشور چین برگزیده شده است.

همه چیز درباره نمایشگاه گوانگجو ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از ایسنا، نمایشگاه گوانجو یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری کشور چین و دنیاست. این نمایشگاه بهاری گوانجو چین که در ماه آوریل برپا می‌شود و تجار و بازرگانان تور چین از سرتاسر دنیا در نمایشگاه حاضر می‌شوند یکی از قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه‌های جهان که در گوانگجو برگزار می‌شود، نمایشگاه کانتون فیر (GUANGZHOU CANTON FAIR) است.

    این نمایشگاه از سال 1957 آغاز به کار کرده و برگزاری آن نزدیک به 60 سال قدمت دارد. نمایشگاه کانتون چین هر ساله در بهار و پاییز در شهر کانتون ( گوانجو) در سه فاز مختلف اجرا می‌شود.

    نمایشگاه گوانگجو دارای بیشترین حجم غرفه‌گذارهای داخلی و خارجی و بیشترین تعداد بازدیدکننده از سراسر جهان است. نمایشگاه گوانجو چین هر شش ماه یک بار تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان کشورهای مختلف جهان را در جنوب کشور چین گرد هم جمع می‌آورد و میلیاردها دلار معاملات تجاری را رقم می‌زند. تجربه بازدیدکنندگان این نمایشگاه نشان داده که بازدید از این نمایشگاه فرصت مناسبی برای مشاهده نمونه کالاها و کنترل بسته‌بندی و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولیدکننده‌ها بوده و در کنار بازدید از نمایشگاه گوانگجو امکان بازدید از کارخانه‌ها و خطوط تولید غرفه‌داران نیز فراهم خواهد بود.

    در این نمایشگاه 50 ارگان مختلف تجاری، متشکل از هزاران شرکت تولیدی و تجاری چینی و خارجی حضور دارند. نمایشگاه گوانگجو چین در 2 دوره، هر 6 ماه یک بار در ماه‌های اکتبر و نوامبر به‌عنوان گوانگجو پاییزه و در ماه‌های اپریل و می به‌عنوان گوانگجو بهاره برگزار می‌شود. هر کدام از نمایشگاه‌های گوانگجو پاییزه و گوانگجو بهاره در 3 فاز برگزار می‌شود که طول برگزاری هر فاز 5 روز و فاصله بین فازها 3 روز است.

    نمایشگاه جهانی لوازم‌خانگی و الکترونیکی یکی از 3 نمایشگاه‌های بزرگ دنیا در بخش لوازم‌خانگی و الکترونیک است. نمایشگاه کانتون (آپریل، بهار) صد و نوزدهمین نمایشگاه واردات و صادرات چین در سال 2016 است که از 15 آپریل 2016 تا 5 می 2016 در نمایشگاه واردات و صادرات در مجتمع گوانجو توسط CFTC (مرکز تجارت خارجه چین) برگزار می‌شود.

    نمایشگاه کانتون با طولانی‌ترین سابقه جزو یک نمایشگاه تخصصی و جامع بوده و وسیع‌ترین مکان برای خریداران خارجی و بزرگ‌ترین کسب و کار در چین هست. نمایشگاه کانتون (نمایشگاه صادرات، واردات چین) بیش از 150هزار نوع محصولات چینی با کیفیت بالا را در خود جای داده است که این نمایشگاه در سه فاز تعریف شده است. محل برگزاری مجتمع واردات و صادرات چین (گوانجو .جاده Yuejiang ) است.

    محصولات فاز یک (تاریخ شروع از 15 آوریل تا 19 آوریل 2016): این نمایشگاه شامل ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات وابسته، دوچرخه، موتور سیکلت، قطعات یدکی اتومبیل، محصولات شیمیایی، سخت‌افزار، ابزارآلات، ماشین‌آلات کشاورزی، وسایل برقی منزل، وسایل مصرفی الکترونیکی، کامپیوتر و محصولات ارتباطی، تجهیزات روشنایی، مواد ساختمانی و دکوراسیون، چینی بهداشتی و تجهیزات آن است.

    محصولات فاز دو (تاریخ شروع از 23 آوریل تا 27 آوریل 2016 ): این نمایشگاه وسایل آشپزخانه، سرامیک، دکوراسیون، مبلمان، محصولات کشاورزی، محصولات سنگی و فلزی، محصولات زیبایی، ساعت، عینک، اسباب‌بازی، وسایل تزئینی برگزاری جشن‌ها و هدایا را شامل می‌شود.

    محصولات فاز سه (تاریخ شروع از 1 می تا 5 می 2016 ): شامل لباس زنانه و مردانه بچگانه، لباس ورزشی، چرم و خز و محصولات وابسته به آن، بدلیجات تزئینی، پرده و رومبلی، صنایع نساجی، فرش و موکت، موادغذایی، محصولات بومی چین، دارو و بهداشتی ، تجهیزات پزشکی، ورزشی و مسافرتی، تجهیزات اداری، کفش، کیف و چمدان است.

    آژانس فرجام پرواز کیان
    آژانس فرجام پرواز کیان با ارایه خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ( با مسئولیت محدود) از سال 1380 فعالیت مستمر خود را در صنعت توریستم و گردشگری آغاز کرده و دارای مجوز و پروانه رسمی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران است.

    آژانس فرجام کیان عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بوده و یکی از اپراتورهای تور گردانی در صنعت گردشگری کشور است که خدمات تور گوانگجو را ارایه می دهد.

    خدمات آژانس فرجام پرواز کیان
    خدمات این آژانس شامل صدور بلیط هواپیمایی در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی، اخذ ویزا و وقت سفارت در تمامی کشورهای دنیا، مجری و برگزار کننده تورهای مسافرتی در تمامی شهرهای توریستی داخل و خارج از کشور، ارایه دهنده تمامی خدمات گردشگری در سطح کشور با کادری مجرب و جوان و حرفه‌ای همواره آماده پاسخگویی و استقبال از مسافران است.

    شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به آدرس تهران، خیابان شریعتی، ابتدای میرداماد، جنب داروخانه میرداماد،پلاک 2، طبقه سوم و یا شماره تلفن‌های 26414031 و 22224589 تماس گرفته و یا به آدرس تلگرام و وب‌سایت آژانس فرجام پرواز کیان مراجعه کنید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت