نمایشگاه استالکس (۱۲)

رویداد استالکس گام بلندی در ارائه روش های نوین غرفه سازی

عصر نمایشگاه- بسیار خوشوقت هستیم از اینکه برای اولین بار در کشور، یک رویداد تخصصی بین المللی برای صنعت نمایشگاهی برگزار میگردد، وجود کارگاه های آموزشی با اساتید معتبر بین المللی در این رویداد، علاوه بر ارزش و اعتبار، نشان دهنده اگاهی و توجه برگزار کننده به نیاز های امروز صنعت نمایشگاهی در کشور می باشد.

رویداد استالکس گام بلندی در ارائه روش های نوین غرفه سازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه», انجمن غرفه سازان از ابتدا حمایت رسمی خود را از استالکس اعلام و اهمیت آن را در زمینه صنعت نمایشگاهی خاطرنشان کرده و آن را همسو با اهداف انجمن دانسته است.  از جناب آقای مهندس رجب زاده، برگزار کننده این رویداد و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، قدر دانی و تشکر می نمائیم.
    غرفه سازی، با توسعه نمایشگاه ها طی 30 سال گذشته ، به عنوان یک حرفه مستقل شناخته شده است، اما به دلیل ویژگیهای ذاتی و جوان بودن این رشته، غرفه سازی هنوز نتوانسته است به طور کامل به تعاریف، چهارچوب ها و ارزشهای حرفه ای خود دست یابد.

    از سوی دیگر شرایط عمومی اقتصادی کشور در 12 سال گذشته و رکود حاصل از تحریم ها که تاثیر مستقیمی در کمیت و کیفیت برگزاری نمایشگاه ها داشته است، موجب توقف در سرمایه گذاری و توسعه زیر ساختهای در این زمینه گردیده است.
    خوشبختانه برجام تاثیر مثبتی بر صنعت نمایشگاهی گذاشت. حضور مشارکت کنندگان خارجی موجب رونق گرفتن مجدد نمایشگاه ها شده، و شادابی و هیجان نسبی به این صنعت بازگشته است. فعالیت چشمگیر سایتهای نمایشگاهی در توسعه زیر ساختها ، رویکرد شایسته برگزارکنندگان به برگزاری مشترک نمایشگاه های پر آوازه با برگزار کنندگان بین المللی، بستر ساز رشد غرفه سازی در کشور خواهد بود و انجمن غرفه سازان قدران  همت بلند و رویکرد حرفه ای برگزار کنندگان و سایتهای نمایشگاهی بوده و خواهد بود.
    رشد کمی نمایشگاه ها و حضور مشارکت کنندگان خارجی، زمینه نیاز به کیفیت را فراهم آورده، و در حال حاضر ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه ایجاد نموده است. انجمن غرفه سازان بر این باور است که ارتقاء و رشد پایدار توانایی و ظرفیتهای داخلی همگام با استفاده از دانش و روشهای نوین غرفه سازی و استاندادهای به روز دنیا میسر شده و محور اصلی توسعه غرفه سازی برای سالهای آتی خواهد بود.

    ارائه روش های نوین غرفه سازی و کارگاه های آموزشی در رویداد استالکس گام بلندی به سوی این هدف خواهد بود.
    مجددا از اقای مهندس رجب زاده و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برای برگزاری این رویداد با ارزش و تاثیر گذار تشکر می کنیم.
    هیئت مدیره انجمن غرفه سازان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت