مدیر جهاد کشاورزی نیشابور:

نمایشگاه ملی ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی در نیشابور افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: نمایشگاه ملی ماشین‌آلات، لوازم و تجهیزات زراعی، باغی، دام و طیور، سه‌شنبه این هفته با حضور مقامات کشوری و استانی در محل نمایشگاه بین‌المللی خیام این شهرستان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه ملی ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی در نیشابور افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  فارس ,محمدعلی فرهمندراد در نیشابور با اشاره به اینکه نمایشگاه ملی ماشین‌آلات، لوازم و تجهیزات زراعی، باغی، دام و طیور، سه‌شنبه این هفته با حضور مقامات کشوری و استانی در محل نمایشگاه بین‌المللی خیام این شهرستان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در مراسم افتتاحیه، مقامات و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و ادارت کل تابعه و جمعی از شهرستان‌های این استان حضور دارند که بدون تردید با استقبال جمیع شهروندان به‌ویژه تولیدکنندگان عرصه کشاورزی و دامی مواجه می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه با هدف افزایش بهره‌وری و مکانیزه کردن تولید در بخش کشاورزی با همکاری مراکز جهاد کشاورزی بخش‌ها، شرکت‌های تعاونی، ادارت تعاون روستایی، منابع طبیعی و دامپزشکی برپا می‌شود.

    مدیر جهاد کشاورزی نیشابور یادآور شد: جلسات هماهنگی نمایشگاه با حضور مقامات مختلف که گاها فرماندار شهرستان بوده‌اند، برگزار شد، در حال حاضر نیز تبلیغات محیطی در مناطق روستایی و شهری نصب شده است.

    فرهمندراد بیان کرد: در این نمایشگاه، نمایندگان رسمی شرکت‌های ادوات و وسایل کشاورزی مانند بذرکارها، تولیدکودهای آلی و ارگانیک، تولید لوله‌های پلی اتیلین، ادوات دامی همچون شیردوش‌ها و ادوات باغی مانند قیچی‌های هرس بادی که گزینه‌ای مناسب برای کاهش قابل توجه هزینه‌های هرس است، سری جدید تراکتورها و محصولات کارخانه‌جات خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی حضور دارند.

    وی اضافه کرد: بعضی شرکت‌ها آماده اجرای طرح‌های پایلوت به‌همراه کشاورزان بیشتر و عقد قرارداد با کشاورزان و شرکت‌های حوزه کاری خود هستند.

    مدیر جهاد کشاورزی نیشابور متذکر شد: امیدورم، روزی برسد که آن‌قدر تولیدات محصولات کشاورزی و دامی در تمامی مراحل تولید، فراوری، صنایع تبدیلی و تجهیزات مکانیزاسیون کشورمان به‌درجه‌ای از کیفیت برسند که علاوه بر تامین مایحتاج هموطنان با صادرات آنها بتوان اقتصاد کشور را رونق داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت