معاون هوانوردی و امور بین‎الملل سازمان هواپیمایی کشوری در شیراز:

نیازهای بین‌المللی گردشگری استان فارس به زودی برآورده می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون هوانوردی و امور بین‎الملل سازمان هواپیمایی کشوری در شیراز با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان فارس در جذب گردشگر خارجی، گفت: باید صنعت هوایی در این استان توسعه یابد و به زودی نیازهای بین‌المللی گردشگری استان فارس برآورده می‌شود.

نیازهای بین‌المللی گردشگری استان فارس به زودی برآورده می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از مطبوعات فارس , مرتضی دهقان در آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز اظهار کرد: توسعه صنعت حمل‌و‌نقل و زیرساخت‌های آن سبب توسعه در کشورهای ابرقدرت شده و با همین روند سایر صنایع نیز توسعه می‌یابد.

    وی بیان کرد: حمل‌و‌نقل هوایی مورد توجه کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه قرار گرفته است و به دلیل تعامل آن با مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سبب شده تا در این بخش سرمایه‌گذاری‌های بزرگی صورت گیرد.

    دهقان با اشاره به ایجاد تمدن‌ها در کنار آب‌ها به دلیل حمل‌ونقل دریایی تصریح کرد: بعد از توسعه حمل‌و‌نقل زمینی، شاهد توسعه حمل‌ونقل هوایی بودیم که سبب شد تا با افزایش امکانات فرهیختگان علمی، هنری و ادبی به راحتی رفت‌و‌آمد کنند و تمام حوزه‌ها در کشور گسترش یابد.

    معاون هوانوردی و امور بین‎الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد: 55 درصد گردشگران بین‌المللی از طریق حمل‌و‌نقل هوایی، 39 درصد از طریق جاده‌ای، 4 درصد از طریق حمل‌و‌نقل دریایی و 2 درصد از طریق ریلی سفر کرده‌اند و این آمارها نقش توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل را به خوبی یادآور می‌شود.

    وی با تأکید بر اینکه توسعه حمل‌ونقل سبب توسعه و تسهیل صنعت گردشگری می‌شود یادآور شد: استان فارس دارای فرودگاه‌های توسعه‌یافته و قابل قبولی است و تا چند ماه دیگر چند شرکت هواپیمایی توسعه‌یافته در آن تأسیس می‌گردد و سبب گسترش پروازهای بین‌المللی می‌شود.

    دهقان گفت: شاهد 25 میلیون مسافر در کشور و افزایش 6 درصدی گردشگر در سال‌های گذشته بودیم و از این تعداد 7 میلیون از مسافران بین‌المللی بودند که این نشان از رشد 12درصدی در این حوزه است.

    وی افزود: استان فارس با توجه به ظرفیت‌های ویژه در جذب گردشگر خارجی می‌تواند سهم قابل توجهی از این آمار را به خود اختصاص دهد.

    معاون هوانوردی و امور بین‎الملل سازمان هواپیمایی کشوری قول داد: به زودی نیازهای بین‌المللی گردشگری استان فارس برآورده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت