چینی‌ها این بار آبرومند می‌آیند

عصر نمایشگاه- کشور چین با صنعت رو به رشد خود، محصولات متنوعی را در تمامی زمینه‌ها تولید کرده و به نقاط مختلف دنیا صادر می‌کند.

چینی‌ها این بار آبرومند می‌آیند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش؛این تولیدکنندگان با در اختیار داشتن نیروی کار ارزان‌قیمت، دسترسی به آب‌های آزاد، حمایت‌های دولت چین و موارد دیگر، توانایی رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا را دارند و به جرات می‌توان گفت که در تمام بازارهای دنیا وارد شده‌اند.

    با این حال مسیر تجاری چین به همین‌جا ختم نمی‌شود و این کشور برای به‌دست آوردن شرکای تجاری و همچنین گسترش محصولات خود به بازارهای جدید، در کشورهای در حال توسعه اقدام به برگزاری رویدادهای تخصصی با حضور تولیدکنندگان و شرکت‌های برتر می‌کند، تا از این راه میزان تولیدات خود را بیشتر کرده و همچنین بازارهای جدید و شرکای تازه از کشورهای مختلف را به صنعت خود جذب کند.

    نمایشگاه‌های تجاری «چاینا هوم لایف»، رویدادی ویژه برای صنعت چین به‌شمار می‌رود، چراکه این رویداد در کشورهایی که بازارهایی با ظرفیت بالا دارند، برگزار شده و از این طریق صنعتگران آن کشور را به خود جلب می‌کند. این رویداد تا امروز در کشورهای مختلف فعالیت کرده و همچنان به صورت سالانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

    امسال قرار است پای این نمایشگاه به ایران هم باز شود و از 23 تا 25 آذر امسال شاهد برگزاری این رویداد تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب به‌عنوان دومین مجموعه مهم نمایشگاهی کشور باشیم.

    «چاینا هوم لایف» در ایران میزبان 900 غرفه از میان بهترین تولیدکنندگان و صادرکنندگانی است که در کشور خودشان فعالیت باکیفیتی دارند و توسط موسسه‌های معتبر برای حضور در این رویداد انتخاب شده‌اند. این رویداد به بازرگانان، واردکنندگان و خریداران اجازه می‌دهد بدون واسطه با شرکت‌های چینی وارد مذاکره شوند و محصولات خود را به صورت مستقیم از آنها دریافت کنند.

    «چاینا هوم لایف» همان‌طور که از اسمش می‌توان نتیجه گرفت، رویدادی برای نمایش محصولات خانگی به‌شمار می‌آید و در نمایشگاه امسال تمرکز اصلی روی 8 کالای اساسی گذاشته شده که عبارتند از: مبلمان، لوازم خانگی، نساجی و پوشاک، آشپزخانه و حمام، باغ و محل فراغت، هدایا و همچنین چراغ‌ها و لامپ‌ها. این نمایشگاه همچنین در زمینه صنعت ساختمان نیز بسیار کارآمد و تخصصی فعالیت دارد.

    لازم به ذکر است که این نمایشگاه توسط یکی از شرکت‌های نمایشگاه بزرگ در چین به نام شرکت نمایشگاه بین‌المللی «مورینت شانگهای» سازماندهی شده است. «چین هوم لایف» سالانه در 12 کشور شامل برزیل، هلند، مصر، لهستان، افریقای جنوبی، مکزیک، اردن، ترکیه، قزاقستان، نیجریه، کنیا، دوبی و برای نخستین بار در ایران سازماندهی می‌شود. این نمایشگاه بیش از 6 هزار تولیدکننده چینی را به بیش از8 هزار خریدار مهم در بازارهای نوظهور متصل می‌کند.

    بازدیدکنندگان عمومی اجازه حضور در نمایشگاه را ندارند و فقط فعالان صنعتی می‌توانند در این رویداد برای ایجاد روابط تجاری حضور پیدا کنند. فضای نمایشگاه کاملا تخصصی است و خبری از فروش محصولات به صورت مستقیم و ایجاد بازار مکاره نخواهد بود. از جمله مزیت‌های برگزاری این رویداد امکان دیدار VIP با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان چینی است. همچنین غرفه‌داران بیش از هزار محصول در تنوع‌های مختلف را برای حضور در بازار ایران به این رویداد خواهند آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت