نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در کیش گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی شامگاه سه شنبه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محل نمایشگاه های جزیره کیش گشایش یافت.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در کیش گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا, دبیر اجرایی نوزدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی دریایی و دریانوردی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه  گفت: این نمایشگاه قدیمی ترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی دریایی در ایران بوده و نهمین مرتبه است که در جزیره کیش برپا می شود.
    پیمان مسعود زاده افزود: بیش از 100 شرکت داخلی به مدت 3 روز در فضای 7 هزار و 500 متر مربع در این نمایشگاه شرکت دارند.
    وی اظهار کرد: 60 شرکت خارجی از کشور های متعدد و اروپایی هم چون هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، فنلاند، آلمان، فرانسه، امارات، هند، مالزی، یونان، دانمارک، کره جنوبی در این نمایشگاه فناوری های نوین دریایی و دریانوردی کشور خود و مرتبط با موضوع نمایشگاه را ارائه کرده اند.
    وی افزایش تعاملات بین المللی در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی را مهم ترین هدف این نمایشگاه برشمرد و ‌گفت: در این نمایشگاه صنایع شیلات، حمل و نقل دریایی، نفت و گاز فرا ساحلی، قوانین و استاندارد ها، کنوانسیون های بین المللی، صنایع ساخت شناور دریایی و تجهیزات دریایی، اقیانوسی و علوم جوی و گردشگری دریایی، امنیت در دریا و در حوزه شناورهای نظامی غرفه هایی برپا شده است.
    مسعود زاده تصریح کرد: هدف این نمایشگاه آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های دریایی برای ذینفعان، تعامل با شرکت های خارجی با رویکرد برون گرا و درون زا و در نهایت آشنایی عموم مردم و مسئولان با فرهنگ دریایی است.
    وی ‌گفت: هم چنین غرفه بومیان جزیره کیش و غرفه یادواره شهدای غواص نیز از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است و با هماهنگی انجمن مهندسی دریایی و ارگان‌ های دریایی بیش از 200 دانشجو برای بازدید از این نمایشگاه در جزیره حضور خواهند یافت.
    مسعود زاده تصریح کرد: این همایش و نمایشگاه بین المللی از سوی انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری ارگان های دریایی کشور برگزار شده است.
    سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از جزیره مرجانی کیش بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
    جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت