رییس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار سفیر فنلاند:

گردشگری وکشاورزی ایران فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران فنلاندی

عصر نمایشگاه- رییس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه تبادل هیات های تجاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی می تواند روابط اقتصادی دو کشور ایران و فنلاند را وارد مرحله جدیدی کند، گفت: سرمایه گذاران فنلاندی می توانند در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی ایران و اصفهان سرمایه گذاری کنند.

گردشگری وکشاورزی ایران فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران فنلاندی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری ایمنا , سیدعبدالوهاب سهل آبادی در دیدار سفیر فنلاند در تهران، اظهار داشت: سفارت فنلاند می تواند زمینه ارتباط بین اتاق بازرگانی اصفهان و اتاق بازرگانی فنلاند را برقرار کند.

    وی نقش سفارتخانه ها در تقویت روابط بین اتاق های بازرگانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تبادل هیات های تجاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی می تواند روابط اقتصادی دو کشور ایران و فنلاند را وارد مرحله جدیدی کند.

    سهل آبادی برداشتن تحریم های اقتصادی علیه ایران را فرصتی برای کشورهای اروپایی و از سرگیری روابط اقتصادی و سرمایه گذاری برشمرد و افزود: ایران جزء امن ترین کشورهای خاورمیانه است که می تواند مقصد مطمئنی برای سرمایه گذاران اروپایی باشد. 

    رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تدوین ١٨۰ طرح سرمایه گذاری توسط کمیسیون سرمایه گذرای اتاق اصفهان، گفت: سرمایه گذاران فنلاندی می توانند در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی ایران و اصفهان سرمایه گذاری کنند.

    وی افزود: کشور ما با هفتاد میلیون جمعیت دارای بازار ٤۰۰ میلیون نفری در همسایگی اش است و فنلاند می تواند از پتانسیل ایران برای ورود به این بازار استفاده کند.

    سهل آبادی خواستار ایجاد بخش ویژه اصفهان در سفارت فنلاند شد و بیان داشت: اتاق بازرگانی اصفهان آماده همکاری با این بخش در زمینه های مختلف اقتصادی است.

    سفیر جمهوری فنلاند در ایران نیز در این دیدار گفت: سال جاری میلادی یکصدمین سالگرد استقلال جمهوری فنلاند است و ایران جزو نخستین کشورهایی بود که با این کشور ارتباط برقرار کرد و امیدواریم روابط دو کشور بیش از گذشته دنبال شود.

    کیو نوروانتو، اقتصاد فنلاند راصادرات محور دانست و گفت:آماده برقراری ارتباط بین فنلاند و اصفهان در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت