گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

عصر نمایشگاه- بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته امروز با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه بزرگ که یکی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه محسوب می شود،بیش از 650 شرکت کننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور خارجی حضور دارند.
    در این نمایشگاه 450 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، سوئد، انگلیس، سوئیس، اسپانیا، آلمان، چین، ترکیه، کره جنوبی، هند، اتریش و ژاپن حضور و مشارکت دارند و در کنار شرکت های ایرانی تولیدات خودشان را ارائه کرده اند.
    شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته جدیدترین و نوین ترین دستگاه های چاپ، دستگاه های بسته بندی، دستگاه ها و تجهیزات کدگذاری، دستگاه های پلمب صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی را به نمایش می گذارند. این شرکت ها همچنین روش های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش گذاشتند.
    در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ، یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار می شود.
    قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف از آن بازدید کنند.
    30 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین آلات چاپ، 40 درصد در اختیار ماشین آلات بسته بندی و 35 درصد نیز در اختیار دیگر بخش های مرتبط قرار گرفته است. ماشین آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم.
    هدف از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل ، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و فناوری است.
    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از امروز تا 25 آذر هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت