ارتباط بازدیدکنندگان با نمایشگاه

عصر نمایشگاه- برگزاری نمایشگاه همیشه از چالش‌های مهم این صنعت به شمار می‌رود. شرکت IMEX با برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی متعدد و میزبانی شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه‌ها، یکی از بزرگترین شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه است.

ارتباط بازدیدکنندگان با نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» ؛ کارینا بائر مدیرعامل IMEX در رابطه با تجربه‌های برگزاری نمایشگاه طی این سال‌ها و روش‌های شخصی‌سازی حضور در رویداد برای هر بازدیدکننده سخنان جالبی دارد. وی در برابر این گفته که "وقتی نمایشگاه شما بیش از 3200 بازدیدکننده از 60 کشور جهان را به خود جلب می‌کند، شخصی‌سازی تجربه حضور در رویداد برای هر بازدیدکننده کار بسیار شاقی است"، می‌گوید: بله، این کار چالش بزرگی است اما می‌توان آن را انجام داد.
    بائر به نکات مهمی در خصوص برگزاری نمایشگاه اشاره کرده که در اینجا برخی از استراتژی‌های مهم شرکت IMEX برای ایجاد ارتباط بین بازدیدکنندگان، غرفه‌داران با بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان با رویداد را مرور می‌کنیم.

    1_ به تفاوت انتخابات مردم احترام بگذارید

    خواسته‌های افراد با یکدیگر متفاوت است. برخی از مردم برای رسیدن به آرامش، ورزش می‌کنند و برخی دیگر در رابطه با مشکل ایجاد شده فکر می‌کنند. گروهی از آنها مهارت‌های ذاتی دارند و گروهی دیگر برای یادگرفتن مهارت خاصی احتیاج دارند که آموزش ببینند. از این رو بائر پیشنهاد می‌کند نمایشگاه‌ها را محدود نکنیم تا مردم با هر سلیقه‌ای بتوانند از غرفه‌ها لذت ببرند.
    درواقع مدیرعامل شرکت IMEX اعتقاد دارد، نکته مهم این است که اطمینان داشته باشیم، طیف فعالیت نمایشگاه به اندازه کافی گسترده است که برای همه سلائق چیزی برای ارائه وجود داشته باشد و فردی با هر دلیلی برای حضور در نمایشگاه، دست خالی خارج نشود.

    2_با غرفه‌داران و حامیان مالی خود همراه باشید

    شرکت IMEX با افتخار از همکاری‌های گسترده و برگزاری جلسات آموزشی برای غرفه‌داران و حامیان مالی نمایشگاه‌ها صحبت می‌کند.
    بائر اعتقاد دارد: غرفه‌داران همیشه به دنبال ارائه بهتر محصولات یا خدمات خود در نمایشگاه‌ها هستند، بنابراین شرکت IMEX با توجه به تجاربی که در این زمینه دارد، با گوشزد کردن کاستی‌های آنها به روند بهبود غرفه‌داران کمک می‌کند. به طور مثال، نکاتی در رابطه با نحوه آرایش غرفه یا طراحی لوگو برای جذب بهتر مشتری در جلسات آموزشی گفته می‌شود.

    3_ از مراجعان نمایشگاه برای تبلیغ استفاده کنید

    علاوه بر ایجاد ارتباط بین مشتری و غرفه‌داران که در نمایشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، نمایشگاه باید به گونه‌ای طراحی شود که غرفه‌داران بتوانند از بازدیدکنندگان نمایشگاه به عنوان تبلیغ برای آن رویداد استفاده کنند. در واقع گفته می‌شود، شرکت IMEX با طراحی سرویس چهره‌یابی در نمایشگاه‌ها، بازدیدکنندگان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال و نظرات آنها در خصوص نمایشگاه را به اشتراک می‌گذارد.
    همچنین این مهم سبب نزدیکی مشتریان با یکدیگر و با غرفه‌داران پس از اتمام نمایشگاه‌ها می‌شود‌.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت