مشاور اقتصادی و تجاری سفارت چین در ایران

نمایشگاه ماشین آلات صنعتی و لوازم خانگی چین فرصتی برای شروع روابط تجاری گسترده تر ایجاد می کند

عصر نمایشگاه- کاردار اقتصادی سفارت چین در ایران درخصوص نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چینchina homelife fair Iran ۲۰۱۷ که در شهر آفتاب آفتاب برگزار می شود گفت: این نمایشگاه فرصتی برای شروع روابط تجاری گسترده تر ایجاد می کند.

نمایشگاه ماشین آلات صنعتی و لوازم خانگی چین فرصتی برای شروع روابط تجاری گسترده تر ایجاد می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    وو پیمین در گفتگوی اختصاصی با عصر نمایشگاه در خصوص نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چین

    china homelife fair Iran 2017 که در شهر آفتاب آفتاب برگزار می شود گفت:
    این نمایشگاه که من فکر می کنم بیش از 400 شرکت چینی در آن حضور دارند و کالاها ی خود را در زمینه های مختلفی مانند ماشین آلات مختلف  محصولات خانگی  لوازم خانگی پوشاک و ... از باکیفیت ترین تولید کنندگان حال حاضر چینی به نمایش گذاشته اند.

    وی افزود: شرکت های حاضر به دنبال سرمایه گذاری مشترک و یافتن شرکای تجاری در زمینه های مختلف هستند و پیش بینی می شود در 3 روز برگزاری این نمایشگاه  بازدید کنندگان و خریداران بسیاری از تمام نقاط ایران در این نمایشگاه  حضور داشته باشند و این فرصت بسیار خوبی برای شرکت های چینی برای شناخت این بازار و شروع روابط تجاری بیشتر ایجاد خواهد کرد.

    وی در خصوص برگزاری این نمایشگاه در سال های آتی گفت : این نخستین دوره این نمایشگاه است و بعد از بررسی و مطالعه نتایج این نمایشگاه در خصوص نمایشگاه در دوره های بعدی تصمیم گیری خواهد شد.
    کاردار اقتصادی سفارت چین در تهران در پایان ایران و چین دوستان بسیار خوبی دانست و گفت:  روابط میان دوکشور محکم و تاریخی است و ما حتی در شرایط سخت با یکدیگر کار کرده ایم و امیدوارم این روابط در آینده گسترده تر شود.

    اولین نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چینchina homelife fair Iran 2017 از 23 تا 25 آذر ماه در محل نمایشگاه های شهر آفتاب بر پا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت