حضور ۱۴ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان

عصر نمایشگاه- رایزن تجاری جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان گفت:۱۴ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان در شهر تجاری کراچی حضور می یابند.

حضور ۱۴ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا,'مراد نعمتی زرگران'  گفت:این نمایشگاه بین المللی موسوم به Build Asia از ٢٧ تا ٢٩ آذرماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کراچی برگزار می شود.
    وی اضافه کرد:14 شرکت ایرانی فعال در زمینه های کاشی و سرامیک، فولادسازی، سیمان و غیره در این نمایشگاه شرکت کرده و جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارد.
    وی از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز در این کشور یاد کرد و گفت:در این نمایشگاه آخرین پیشرفت‌های فناورانه از تجهیزات، مواد، خدمات و تکنیک‌ها در زمینه‌های مرتبط به نمایش گذاشته می‌شود.
    نعمتی زرگران از این نمایشگاه به عنوان فرصت مناسب برای تعامل با کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران با فعالان اقتصادی پاکستان در راستای سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال فناوری و دریافت نمایندگی یاد کرد.
    به گزارش ایرنا این نمایشگاه در زمینه های 'انواع کفپوش‌، انرژی و روشنایی، املاک و مستغلات، رنگ و رزین و چسب، مصالح سقف، پیمانکاران ساختمان، راهسازی و جاده‌سازی و درب و پنجره' برگزار می شود.
    'سرویس بهداشتی ساختمانی، فلزات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع لوله و اتصالات، کاشی، سرامیک و سنگ‌های تزئینی، فنی و مهندس ساختمان و سیستم‌های تصفیه آب' از دیگر زمینه های این نمایشگاه بین المللی است.
    همکاری و تعامل فعالان تجاری ایران و پاکستان و سطح مبادلات تجاری دو کشور اگرچه در مقایسه با ظرفیت های دو کشور نیست، ولی این فعالان همواره با همدیگر در ارتباط بوده اند.
    به عنوان مثال، نمایشگاه اکسپو 2017 پاکستان با هدف تبیین توانمندی های صادراتی این کشور روز پنجشنبه هجدهم آبانماه با حضور 85 کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر تجاری بندری کراچی کار خود را آغاز کرد.
    همچنین چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجارت و ماشین آلات صنعتی با حضور شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران و چند کشور دیگر 24 اسفندماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های کراچی برگزار شد.
    پیش از آن نیز، شهر کراچی میزبان نمایشگاه اختصاصی صنایع ایران بود که دهها شرکت ایرانی در آن حضور فعال داشتند و با استقبال خوب تجار، بازرگانان و مردم پاکستان قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت